    From: ".Zykfryd." <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak odzyskac stary numer telefonu ?
    Date: Tue, 04 Jan 2011 19:10:14 +0100

    W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

    > Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
    > A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

    Plus ma taki zwyczaj że przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet
    jak wypowiadający nie zażyczył sobie tego. Mam w firmie taki numer który
    został wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszedł automatycznie do
    simplusa i do dziś loguje się do sieci mimo że nigdy nie został
    doładowany. Także jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego będzie
    wola byłego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.