  • 1. Data: 2013-10-11 16:00:03
    Temat: s-vhs
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dostałem dziś ciekawego maila, podobno w "nowych" telewizorach trzeba
    podpinać rezystor 300 om do sygnału chrominancji aby uzyskac lepszy obraz
    (konkretnie z 8-bitowych starych kompterów)... prawda to?

  • 2. Data: 2013-10-11 16:21:45
    Temat: Re: s-vhs
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 11 Oct 2013 16:00:03 +0200, inny punkt siedzenia... napisał(a):

    > dostałem dziś ciekawego maila, podobno w "nowych" telewizorach trzeba
    > podpinać rezystor 300 om do sygnału chrominancji aby uzyskac lepszy obraz
    > (konkretnie z 8-bitowych starych kompterów)... prawda to?

    300*8=2 400 posłów.
    Pasuje?

  • 3. Data: 2013-10-11 16:28:08
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > 300*8=2 400 posłów.
    > Pasuje?

    weź wyjaśnij swój POwski żart, bo moje POIQ nie wystarcza...

  • 4. Data: 2013-10-11 20:59:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-10-11 16:28, inny punkt siedzenia... pisze:

    > weź wyjaśnij swój POwski żart, bo moje POIQ nie wystarcza...

    To nie jest żart. Profesor Binienda tak właśnie podłączył i w 91 na 100
    symulacjach w Atari XL Flight Simulator wychodzi, że skrzydło tnie
    brzozy jak papier.

  • 5. Data: 2013-10-11 21:13:43
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    chłopaki, ale ja nie jestem z PO...

  • 6. Data: 2013-10-11 21:38:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To nie jest żart. Profesor Binienda tak właśnie podłączył i w 91 na 100
    > symulacjach w Atari XL Flight Simulator wychodzi, że skrzydło tnie
    > brzozy jak papier.

    Może nie powinienem, ale już szlag mnie powoli trafia...

    1) Jaki model użył Binienda do symulacji ? Miał może dokumentację
    samolotu (techniczną oczywiście) ? Dostał od ruskich model 3D ? Zrobił
    sam w oparciu o dokumentację ?

    Odp. Sam napisał, że model jest zrobiony w oparciu o... rysunki z
    instrukcji użytkowania samolotu. Nie wiadomo - śmiać się, czy płakać,
    czy tłuc łbem o brzozę...

    2) Jakie parametry uwzględnił sobie w tej symulacji ?

    Odp. A cholera że wie - na pewno olał chociażby siłę nośną - wystarczy
    popatrzeć - skrzydła tego pożal się Boże "modelu" są idealnie proste.
    Nie ma śladu po kilkutonowej sile wyginającej (a w razie potrzeby
    rozrywającej) konstrukcję skrzydła do góry, co każdy może obejrzeć na
    dowolnym filmiku pokazującym od frontu np. lądujący samolot.

    Jednym słowem - taką "symulację" można sobie przeprowadzić w domu (nawet
    na tym samym sofcie), i udowodnić dowolną opcję...
    No ale - kto z widzów na "pokazach" ma świadomość takich "detali" ?
    I kogo w ogóle to obchodzi, oprócz udowadniania sobie nawzajem
    "zabójstwa największego wodza w historii" ?

    Zęby zaczynają boleć od tej ignorancji...

  • 7. Data: 2013-10-13 12:22:24
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ciekawe co by się działo jakby wykitował tusk z gronkiewicz... jak tam już
    głosowaliści za tą starą?

  • 8. Data: 2013-10-14 21:12:17
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2013-10-13 12:22, inny punkt siedzenia... pisze:
    > ciekawe co by się działo jakby wykitował tusk z gronkiewicz... jak tam
    > już głosowaliści za tą starą?

    Nie, za tym starym małym.

  • 9. Data: 2013-10-14 21:18:33
    Od: cation <g...@c...com>

    "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> Wrote in message:
    > ciekawe co by się działo jakby wykitował tusk z gronkiewicz... jak tam już
    > głosowaliści za tą starą?

    jaki svhs??

    chyba S-VIDEO...
    --