  • 1. Data: 2013-10-11 08:29:01
    Temat: Spartan-6
    Od: s...@g...com

    Pytanie z czystej ciekawości. O co chodzi z tym pinem 'HSWAPEN' ?! Zgodnie z jakąś
    tam notą aplikacyjną przyspawałem go do gleby. Wyrzeźbione PCB działa poprawnie z tym
    robalem(XC6SLX45-324), więc w zasadzie nie mam problemu. Ot, czysta ciekawość..
    Pierdyljon razy czytałem dataszita i za wuja wacka nie łapię o co chodzi z tym pinem.
    Jak ktoś z Was łapie o co chodzi, to niechaj napisze coś ciekawskiemu.

  • 2. Data: 2013-10-13 10:32:40
    Temat: Re: Spartan-6
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

    > O co chodzi z tym pinem 'HSWAPEN' ?! Zgodnie z jakąś tam notą aplikacyjną
    > przyspawałem go do gleby. >Wyrzeźbione PCB działa poprawnie z tym
    > robalem(XC6SLX45-324), więc w zasadzie nie mam problemu.
    ,
    Stan tego pinu w czasie konfiguracji określa czy mają być podłączone
    pullup-y do pinów IO.

    Pozdrawiam
    MiSter