  • 1. Data: 2012-08-31 19:39:01
    Temat: Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
    Od: "Adamus" <a...@x...com>

    Jak zniszczyć fizycznie stare dyskietki (3,5")?
    Trochę się tego nazbierało, trudno teraz je przejrzeć
    żeby sprawdzić czy są na nich zapisane jakieś "poufne"
    informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Pozdrawiam
    Adamus

  • 2. Data: 2012-08-31 19:46:33
    Temat: Re: Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 19:39:01 +0200, Adamus napisał(a):

    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Młotek? :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-08-31 20:29:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Adamus" <a...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Upiecz na nich kiełbasę :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2012-08-31 20:49:57
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Ja jak potrzebowałem przedziurkować 400 kartek aby wpiąć w segregator
    wziełem wiertarkę, wiertło HSS fi 5mm i zrobiłem dziurki.

    Może tak samo ułóż w kanapki dyskietki i poleć wiertarką?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-08-31 21:00:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adamus pisze tak:

    > Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Ciąłem nożycami do blachy. Teraz tak samo tnę
    CD i DVD ale nie ma tego dużo.

    Kasety audio i vhs paliłem.

    Przy dużej ilości dyskietek to najlepiej spalić.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2012-08-31 21:19:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja przygarnę...

  • 7. Data: 2012-08-31 21:46:32
    Od: "Adamus" <a...@x...com>

    > Może tak samo ułóż w kanapki dyskietki i poleć wiertarką?
    Chyba to jest najlepszy pomysł. Dzięki.

    Pozdrawiam
    Adamus

  • 8. Data: 2012-08-31 21:59:28
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-08-31 19:39, Adamus pisze:> Jak zniszczyć fizycznie stare
> [...]
    > informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    Śrubokręt/nóż i porozdzielaj - plastikowe obudowy i metalowe elementy
    do recyclingu, nośniki magnetyczne spal. Palą się ładnie już w niskiej
    temperaturze i nie generują mało toksyn, w odróżnieniu od palenia całych
    dyskietek (plastik!). Dane nie do odzyskania.
    Bla ludzi bardzo eco-eco-hurra można też przepuścić same cienkie nośniki
    (bez krążków oczywiście) przez niszczarkę do papieru.

    --
    /MB

  • 9. Data: 2012-08-31 22:01:12
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 31.08.2012 19:39, Adamus pisze:
    > Jak zniszczyć fizycznie stare dyskietki (3,5")?

    > Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

    to zalezy ile ich masz. jak masz 100 to możesz walić młotkiem, ciąć
    nożycami...
    ja mam niszczarkę do kartek, z otworem na cd/dvd może do takiej niszczarki?

    Ale jak masz ich 1000, to pozostaje ognisko, piec(znajomych) albo
    mikrofalówka czy też piekarnik.

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-09-01 06:39:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > ja mam niszczarkę do kartek, z otworem na cd/dvd może do takiej
    > niszczarki?

    ee no chyba nie, dysk 3.5 cala ma kółko z metalu

    --
    Piotr