  • 1. Data: 2012-08-29 15:46:14
    Temat: DVD bootowalne ?
    Od: lEh <l...@g...pl>

    Muszę nagrac płytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
    wielkości 4.5 GB

    Jak i czym to nagrać ?
    np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

  • 2. Data: 2012-08-29 16:11:16
    Temat: Re: DVD bootowalne ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2012 15:46, lEh pisze:
    > Muszę nagrac płytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
    > wielkości 4.5 GB
    >
    > Jak i czym to nagrać ?
    > np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

    Primo: NTG
    Secundo: co to znaczy "płytka bootowalna w DOS??"

  • 3. Data: 2012-08-29 16:16:33
    Od: lEh <l...@g...pl>

    W dniu 2012-08-29 16:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Primo: NTG
    > Secundo: co to znaczy "płytka bootowalna w DOS??"

    Nie wiem na jakiej grupie zapytac - SORRY

    Chodzi mi o GHOSTa pod DOSem płytka ma sie bootować i uruchamiac pod
    dosem po włożeniu do napędu
    ?

  • 4. Data: 2012-08-29 17:36:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "lEh" napisał:

    > Chodzi mi o GHOSTa pod DOSem płytka ma sie bootować
    > i uruchamiac pod dosem po włożeniu do napędu

    Zrób płytkę bootowalną wykorzystując opcję DVD-ROM (St.), a co do plików
    większych od 2 GB (bo jak rozumiem - tu tkwi problem) - zrób ghostem obraz
    dzielony na kawałki nie większe niż 2 GB.

    > ?

    !

    JoteR

  • 5. Data: 2012-08-29 20:40:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    lEh napisa?(a):

    > Jak i czym to nagrać ?
    > np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

    Może masz za słaby zasilacz?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-08-29 21:09:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "lEh" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Muszę nagrac płytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
    > wielkości 4.5 GB
    >
    > Jak i czym to nagrać ?
    > np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

    Nie wiem.

  • 7. Data: 2012-08-29 21:13:39
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 29/08/2012 14:46, lEh wrote:
    > Muszę nagrac płytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
    > wielkości 4.5 GB
    >
    > Jak i czym to nagrać ?
    > np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

    http://pl.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table
    Zwróć uwagę na maksymalną wielkość pliku.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-08-29 23:52:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Chodzi mi o GHOSTa pod DOSem płytka ma sie bootować i uruchamiac pod dosem
    > po włożeniu do napędu

    Co zbootuje to juz zalezy co nagrasz.

    PS
    Najlatwiej bedzie Ci przerobic jakiegos HirensBootCD/DVD,
    tzn. posiekaj obraz ghosta na mniejsze pliki,
    dodaj do HBCD i wypal.

  • 9. Data: 2012-08-30 03:45:10
    Od: "N." <n...@w...pl>

    > Chodzi mi o GHOSTa pod DOSem płytka ma sie bootować i uruchamiac pod
    > dosem po włożeniu do napędu
    > ?

    1. Bootujesz kompa z napędu, na którym jest dosowy plik Ghost obsługujący
    partycje NTFS - może to być dyskietka A, coś na USB, napęd CD/DVD.
    2. Za pomocą tego Ghosta robisz obraz interesującej Cię partycji, a miejscem
    zapisu niech będzie inna partycja/dysk.
    3. Ghost sam, już podczas tworzenia obrazu, dzieli go automatycznie na pliki do
    2GB, np. *.gho, *001.ghs, *002.ghs, itd.
    4. Tak utworzone pliki obrazu partycji bez problemu wrzucisz na bootowalną płytę
    DVD.
    5. A samą płytę boot DVD zrobisz np. pod windą za pomocą NERO dodając jego boot
    loadera lub wskazując ścieżkę do obrazu dyskietki - a ten możesz zassać z
    internetu...
    6. Chcąc odtworzyć obraz partycji, odpalasz bootowalnego DVD, a jako źródło
    podajesz pierwszy plik *.gho.

    O to chodziło?

  • 10. Data: 2012-08-30 08:45:41
    Od: lEh <l...@g...pl>

    W dniu 2012-08-30 03:45, N. pisze:

> [...]
    > możesz zassać z internetu...
    > 6. Chcąc odtworzyć obraz partycji, odpalasz bootowalnego DVD, a jako

    W zasadzie o to chodzilo ale nie wiedziałem ze nie da sie jako jeden
    plik ok. 5GB

    Jeżeli chodzi o pkt. 3 to GHOST w wer. 11 nie dizeli pliki na 2 GB
    Autowatycznie robi to w starszych wersjach m.in. w wer.2003

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi