  • 1. Data: 2012-08-30 15:29:52
    Temat: Router - jaki kupić?
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Potrzebuję kupić router który będzie rozdzielał internet. Router będzie
    podłączony do kablówki "Multimedia". Stacjonarny komputer ma być
    podłączony kabelkiem sieciowym (RJ45) do routera, pozostałe urządzenia
    mają łączyć się z routerem poprzez WIFI. Czy taki router TL-WA830RE
    spełni moje oczekiwania? Ewentualnie czy możecie polecić coś dobrego i
    sprawdzonego w praktyce?

    Magdalena

  • 2. Data: 2012-08-30 16:18:03
    Temat: Re: Router - jaki kupić?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > podłączony kabelkiem sieciowym (RJ45) do routera, pozostałe urządzenia
    > mają łączyć się z routerem poprzez WIFI. Czy taki router TL-WA830RE

    Nie, bo to nie router.

    --
    Vituniu.

  • 3. Data: 2012-08-30 16:30:43
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 15:29:52 +0200, Magdalena napisał(a):

> [...]
    > podłączony kabelkiem sieciowym (RJ45) do routera, pozostałe urządzenia
    > mają łączyć się z routerem poprzez WIFI.

    Witam. Też niedawno miałem taki sam dylemat - router z WiFi do kablówki
    Multimedia. Po przeczytaniu kilku artykułów i opini kupiłem D-Link Dir-300
    i spoko wszystko działa.

    --
    Krasnal

  • 4. Data: 2012-08-30 17:17:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Magdalena pisze tak:

    > Potrzebuję kupić router który będzie rozdzielał internet. Router
    > będzie podłączony do kablówki "Multimedia"

    http://www.skapiec.pl/site/cat/45/comp/802747

    http://www.skapiec.pl/szukaj/w_calym_serwisie/tl-wr7
    41nd

    --