  • 21. Data: 2011-01-24 23:14:44
    Temat: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-24 22:51, DoQ wrote:

    > To tyle co u mnie w 3.0.

    Czyli można powiedzieć, że +/- porównywalnie, bo oczywiście zależy to od
    stylu jazdy. W Krakowie raczej stanie niż jazda ;-)

    > Np tak:
    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/HTocnWq4rEQ1k2q
    knp_5pA?feat=directlink

    > 73 to wymiennik

    Jeśli dobrze widzę, to na obiegu za termostatem?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 22. Data: 2011-01-24 23:32:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 23:14, Yans van Horn pisze:

    > Jeśli dobrze widzę, to na obiegu za termostatem?

    Wychodzi z tego samego punktu kolektora wodnego co połączenie z nagrzewnicą.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 23. Data: 2011-01-25 05:47:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-24 21:31, Yans van Horn pisze:

    > Nie tylko. Choć to też. U siebie mogę w zasadzie wrzucić bieg jeszcze w
    > momencie toczenia w przeciwnym kierunku bez żadnych problemów, puścić
    > sprzęgło z wyczuciem i już jedziemy.
    > Co w takim wypadku będzie się dziać w automacie ?

    To jest niewskazane.

    > Ty zdaje się masz automat, zatem poproszę Cię o kilka odpowiedzi:
    > - I co z płynną zmianą pomiędzy D i R - coś się spierniczy jeśli zmiany
    > dokonasz zbyt szybko ?

    Nie.

    > - Co jeśli zmiany z N na D (lub R) przypadkiem dokonasz przy obrotach
    > wyższych niż jałowe?

    Wsiądź w automat i przetestuj czy się tak da. :D

    Bo nigdy nie jeździłeś automatem.

  • 24. Data: 2011-01-25 07:34:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 21:58, Yans van Horn pisze:

    > Dobra skrobaczka i ze zbieraniem z czystej szyby nie ma problemu.

    Rysuje szyby i rece marzna.

    > Zatem,
    > ja nie czekam.

    No nie czekasz, bo zapierdalasz dookola samochodu ze skrobaczka :P

    Odpalamy, kilka-kilkanaście sekund na zapięcie pasów
    > (rozprowadzenie oleju po układzie) i jazda...

    Jasne, mam takich sasiadow... zawsze wyjezdzam szybciej niz oni z prkingu :P
    Ale ja samochodu nie odsnierzam i nie skrobie :>

    > W sensie machania dźwignią z P na N, D, R itp ? :-) Czy zmiany oleju ?
    > :-) "Rocket science" to to nie jest ;-)

    Daj znac jak juz bedziesz mial stycznosc z ASB, bo na razie to bredzisz.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2011-01-25 11:59:55
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-25 05:47, Filip KK wrote:

    > Bo nigdy nie jeździłeś automatem.

    Jeżdziłem dwoma, krótko bo krótko ale zawsze. Mi nie odpowiada.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 26. Data: 2011-01-25 12:13:13
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-25 07:34, Karolek wrote:

    > Rysuje szyby i rece marzna.

    Czas kupić/zrobić dobrą skrobaczkę :-) No coż, ja akurat jestem
    zadowolony z dodatkowego ruchu :-)

    > No nie czekasz, bo zapierdalasz dookola samochodu ze skrobaczka :P

    Jak widać zrozumienie sensu nie jest niestety Twoją mocną stroną :-)

    > Odpalamy, kilka-kilkanaście sekund na zapięcie pasów
    >
    > Jasne, mam takich sasiadow... zawsze wyjezdzam szybciej niz oni z
    > prkingu :P

    Woow... mam Ci już gratulować ? ;-) Może jakąś laurkę wysłać ? ;-)

    > Ale ja samochodu nie odsnierzam i nie skrobie :>

    Czyli nigdy na parkujesz na otwartym powietrzu, tak ? ;-) Wozisz ze sobą
    namiot czy też jeżdzisz wyłącznie po "garażasz" ? ;-)

    Ciekawi mnie natomiast, czy tym, że nie skrobiesz/nie odśnieżasz
    podbudowałeś sobie swoje ego ? :-) Ty, to nie to co ten motłoch, co ze
    skrobaczką zapieprza wokół samochodu ;-) No.. pokazałeś mi... respekt! ;-)

    Kryształowa kula Ci się zepsuła :-D

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 27. Data: 2011-01-25 13:35:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-25 12:13, Yans van Horn pisze:

    > Czas kupić/zrobić dobrą skrobaczkę :-) No coż, ja akurat jestem
    > zadowolony z dodatkowego ruchu :-)

    Ale po co skoro wystarczy uruchomic silnik i chwile poczekac, od biedy
    mozna psiknac odmrazaczem do szyb.

    > Jak widać zrozumienie sensu nie jest niestety Twoją mocną stroną :-)

    LOL :P Zeby Twoje wypowiedzi mialy jeszcze jakis sens.

    > Woow... mam Ci już gratulować ? ;-)

    A Ty uwazasz, ze to jakies zawody?

    > Może jakąś laurkę wysłać ? ;-)

    A co Ty jakis cieply jestes? Jak tak to nie ten adres.

    > Czyli nigdy na parkujesz na otwartym powietrzu, tak ? ;-) Wozisz ze sobą
    > namiot czy też jeżdzisz wyłącznie po "garażasz" ? ;-)

    Nie, wsiadam, wlaczam wycieraczki, opuszczam i podnosze szyby, a reszte
    robi za mnie wiatr.

    > Ciekawi mnie natomiast, czy tym, że nie skrobiesz/nie odśnieżasz
    > podbudowałeś sobie swoje ego ? :-) Ty, to nie to co ten motłoch, co ze
    > skrobaczką zapieprza wokół samochodu ;-) No.. pokazałeś mi... respekt! ;-)

    Motloch to Ty, nie znasz podstaw fizyki, niszczysz sobie szyby w imie...
    no wlasnie nie wiadomo czego i robisz sobie zawody kto pierwszy z
    parkingu wyjedzie (jak to Ci wydluza to ok) :P

    > Kryształowa kula Ci się zepsuła :-D

    Dziwne, twierdzisz, ze masz/miales samochod z ASB? Nie pytam czy
    siedziales w takim, albo czy moze ktos dal Ci sie karnac dookola bloku.

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-01-25 14:00:56
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-25 13:35, Karolek wrote:

    > Ale po co skoro wystarczy uruchomic silnik i chwile poczekac, od biedy
    > mozna psiknac odmrazaczem do szyb.

    Twój wybór :-)

    > LOL :P Zeby Twoje wypowiedzi mialy jeszcze jakis sens.

    Przeczytaj jeszcze raz. Może Ci pomoże :-)

    > A Ty uwazasz, ze to jakies zawody?

    Ja gdzieś coś pisałem o zawodach ? :-) Ja Ci tylko gratuluję sukcesu :-)
    Najszczersze gratulacje :-)

    > A co Ty jakis cieply jestes? Jak tak to nie ten adres.

    Zapytaj nauczycielki języka polskiego :-)

    > Nie, wsiadam, wlaczam wycieraczki, opuszczam i podnosze szyby, a reszte
    > robi za mnie wiatr.

    Rozumiem :-) Aż dziw bierze, że tylu głupców wokół używa skrobaczek a
    nie dostrzegają gieniuszu Twojego rozwiązania :-)

    > Motloch to Ty, nie znasz podstaw fizyki, niszczysz sobie szyby w imie...

    Acha... czyli ja i inni którzy skrobią w zimie szyby to motłoch, tak ? :-)

    No i których podstaw fizyki nie znam... wszystkich czy jakiejś
    konkretnej dziedziny ? ;-)

    > no wlasnie nie wiadomo czego i robisz sobie zawody kto pierwszy z
    > parkingu wyjedzie (jak to Ci wydluza to ok) :P

    Teraz padłem :-) Muszę to pokazać znajomym :-) Zaiste pokrętne są drogi,
    którymi podaża Twój umysł :-)

    > Dziwne, twierdzisz, ze masz/miales samochod z ASB?
    > Nie pytam czy
    > siedziales w takim, albo czy moze ktos dal Ci sie karnac dookola bloku.

    Ja coś twierdzę ? :-) "Mieć styczność" = posiadać samochód z ASB ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 29. Data: 2011-01-25 15:40:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-25 14:00, Yans van Horn pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz. Może Ci pomoże :-)

    A tobie pomaga?

    > Ja gdzieś coś pisałem o zawodach ? :-) Ja Ci tylko gratuluję sukcesu :-)
    > Najszczersze gratulacje :-)

    Podniecasz sie jak to w kilkanascie sekund wskakujesz do auta i
    odjezdzsz... a te wszystkie ASB sa takie zle bo wypada chwile
    zaczekac... durniu sam nie wiesz co piszesz, a potem sie motasz jak w
    tym watku z tirem.

    > Zapytaj nauczycielki języka polskiego :-)

    Mozliwe, ze juz nie zyje, ale moze ty zapytasz jak w koncu skonczysz ferie.

    > Rozumiem :-) Aż dziw bierze, że tylu głupców wokół używa skrobaczek a
    > nie dostrzegają gieniuszu Twojego rozwiązania :-)

    No tak, bo wokolo to sami geniusze... tacy jak ty :P

    > Acha... czyli ja i inni którzy skrobią w zimie szyby to motłoch, tak ? :-)
    >
    > No i których podstaw fizyki nie znam... wszystkich czy jakiejś
    > konkretnej dziedziny ? ;-)

    Tak, jestes motloch, zwykly plebs dzisiejszych czasow, pelno takich
    matolkow dookola.
    I nie skrobaczka o tym swiadczy... ale co takiemu burkowi jak ty mozna
    wytlumaczyc.

    > Teraz padłem :-) Muszę to pokazać znajomym :-) Zaiste pokrętne są drogi,
    > którymi podaża Twój umysł :-)

    To wytlumacz wiec po co masz wyjechac z parkingu po 15 sekundach,
    zamiast po np. 60s? bo przeciez twierdzisz, ze to taka ogromna wada
    poczekac chwile. Zakladam wiec, ze chyba sie z kims scigasz z tego parkingu.

    > Ja coś twierdzę ? :-) "Mieć styczność" = posiadać samochód z ASB ? :-)

    Zatem twoja wykladnia mania stycznosci to o wiele za malo, aby moc cos
    sensownego na ten temat napisac.
    Jak to mowia, w dupie byles, gowno widziales.

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2011-01-25 17:51:52

    Mon, 24 Jan 2011 22:34:47 +0100, w
    <4d3df075$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>, Yans van Horn <y...@n...spam>
    napisał(-a):

    > Start z ~-10C po 3-4km (ok. 5-10 minut jazdy) ma temperaturę >80C.
    > Jak jest w samochodzie z benzynowym +/- 2L ?

    +/- tyle samo.