    Date: Tue, 25 Jan 2011 14:00:56 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow

    On 2011-01-25 13:35, Karolek wrote:

    > Ale po co skoro wystarczy uruchomic silnik i chwile poczekac, od biedy
    > mozna psiknac odmrazaczem do szyb.

    Twój wybór :-)

    > LOL :P Zeby Twoje wypowiedzi mialy jeszcze jakis sens.

    Przeczytaj jeszcze raz. Może Ci pomoże :-)

    > A Ty uwazasz, ze to jakies zawody?

    Ja gdzieś coś pisałem o zawodach ? :-) Ja Ci tylko gratuluję sukcesu :-)
    Najszczersze gratulacje :-)

    > A co Ty jakis cieply jestes? Jak tak to nie ten adres.

    Zapytaj nauczycielki języka polskiego :-)

    > Nie, wsiadam, wlaczam wycieraczki, opuszczam i podnosze szyby, a reszte
    > robi za mnie wiatr.

    Rozumiem :-) Aż dziw bierze, że tylu głupców wokół używa skrobaczek a
    nie dostrzegają gieniuszu Twojego rozwiązania :-)

    > Motloch to Ty, nie znasz podstaw fizyki, niszczysz sobie szyby w imie...

    Acha... czyli ja i inni którzy skrobią w zimie szyby to motłoch, tak ? :-)

    No i których podstaw fizyki nie znam... wszystkich czy jakiejś
    konkretnej dziedziny ? ;-)

    > no wlasnie nie wiadomo czego i robisz sobie zawody kto pierwszy z
    > parkingu wyjedzie (jak to Ci wydluza to ok) :P

    Teraz padłem :-) Muszę to pokazać znajomym :-) Zaiste pokrętne są drogi,
    którymi podaża Twój umysł :-)

    > Dziwne, twierdzisz, ze masz/miales samochod z ASB?
    > Nie pytam czy
    > siedziales w takim, albo czy moze ktos dal Ci sie karnac dookola bloku.

    Ja coś twierdzę ? :-) "Mieć styczność" = posiadać samochód z ASB ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik