  • 11. Data: 2010-09-09 16:13:54
    Temat: Re: Inwazja Pentaksa!!! :-)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message
    news:i6b02u$d8u$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie drukuję. Ale rzeczowo odpowiadam na pytanie :-)
    > To była pierwsza i ostatnia drukarka, jaką widziałem, która miała
    > podczerwony interfejs.
    >
    > Trzeba też pamiętać, że tamten HP nie rozumiał Pict Bridge, by drukować,
    > aparat musiałby mieć zaimplementowany PCL.

    Fakt, to ja malo precyzyjnie napisalem, chodzi oczywiscie o drukarki foto.
    :)

    Zdaje sie, ze jakies przenosne w latach 90-tych mialy, pelno wtedy bylo
    malych atramentowek i termicznych..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-09-09 16:15:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Konkurencja zaczyna zwijac biznes ;)

    Legł nawet olek :)

    Ale modem przewodowy mogliby wsadzić jak już tak szaleją...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-09-09 17:23:44
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > już przeskok jakościowy, np. w postaci FF.

    Trudno coś mądrego powiedzieć.
    Odpowiednika np. Nikona F75 z dwoma plastikowymi szkłami w zestawie nie
    widać.
    Raczej podobny się nie pojawi, bo mnóstwo ludzi powyciągałaby obiektywy z
    piwnic napędzane śrubokrętem i nikt nowego szkła i nikt nowego szkła by nie
    kupił.
    P.

  • 14. Data: 2010-09-09 17:39:36
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Romek" <g...@p...fm> wrote:

    > Pentax zaprezentował dzisiaj ciekawy model lustrzanki dla bardziej
    > wymagających
    > amatorów fotografii - Pentax K-r będący rozwinięciem/poprawionym
    > modelem K-x.
    > Z ciekawszych rzeczy:
    [...]

    Było już... ;-)

    A tak na poważnie - cieszy mnie, że powoli nie ma już czego dodać w
    cropach z (przynajmniej pentaksowej) niskiej półki. Oznacza to ni mniej
    ni więcej, ale to, że cropowe lustrzanki zmierzają do niszy, którą
    kiedyś zapełniały hybrydowe kompakty. Wyżej cenowo będzie musiał być
    już przeskok jakościowy, np. w postaci FF.

    BTW, choć kompletnie OT :)

    Właśnie mi się pomyślało w trakcie pisania powyższego, iż w
    ostatniej mojej dyskusji nt. zalet światła ciągłego vs. błyskowego nie
    padł jeden, coraz bardziej poważny argument: "błyskowcy" bez kolejnych
    inwestycji w studio nie pofilmują... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 15. Data: 2010-09-09 18:05:31
    Od: nemo <n...@n...komtur.com.pl>

    W dniu 2010-09-09 18:15, Janko Muzykant pisze:

    > Ale modem przewodowy mogliby wsadzić jak już tak szaleją...

    Coś muszą mieć w zapasie do wsadzenia do następcy K-r ;)

    pozdrawiam,
    nemo

    --
    Cats are smarter than dogs.
    You can't get eight cats

  • 16. Data: 2010-09-09 18:31:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-09 19:39, Mariusz [mr.] pisze:

    > A tak na poważnie - cieszy mnie, że powoli nie ma już czego dodać w
    > cropach z (przynajmniej pentaksowej) niskiej półki.

    TTL, pełna kompatybilność ze starymi szkłami M(to nawet można by w
    przyszłych puszkach FF Pentaksa wstawić), tilt matrycy, powiększenie
    zakresu działania shifta i usprawnienie jego działania (np. coś co
    nazwałbym shift bracketingiem).
    Jakbym się zastanowił, to jeszcze bym coś wymyślił bardziej sensownego
    niż ten port podczerwieni, który jest w coraz mniejszej liczbie urządzeń.

  • 17. Data: 2010-09-10 15:40:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie od razu.
    > Ale coś w tym jest. Aparaty Pentax można porównać do samochodów Mazda.
    > Największą ich zaletą jest nieposiadanie żadnych istotnych wad.

    To prawda, ale są tez pewne braki - AF wciąż za wolny i zdarza mu się
    przejechac cały zakres zanim "załapie". W K-x jest o niebo lepiej niz w
    k10d, ale do d40 wciąż daleku mu, niestety ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2010-09-10 17:05:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4c8a517a$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

> [...]
    > przejechac cały zakres zanim "załapie". W K-x jest o niebo lepiej niz w
    > k10d, ale do d40 wciąż daleku mu, niestety ;-(

    A jak sie ma AF w K7 do K10D i d40?

    TA

  • 19. Data: 2010-09-15 07:51:59
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-09-10 19:05, T...@s...in.the.world pisze:

    > A jak sie ma AF w K7 do K10D i d40?
    >
    > TA

    K10D do d40.
    Ja posiadałem K10D kolega ma do tej pory d40, różnica w AF na kitowych
    szkłach niewielka. W zasadzie niezauważalna.
    Aktualnie przesiadłem się na 50D i tutaj K10D jest deklasowany.

    p,M

  • 20. Data: 2010-09-15 08:03:59
    Od: "Wojciech CZaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    > - możliwość korekcji BF/FF dla 10-ciu obiektywów
    > - może być zasilany zarówno dedykowanym akumulatorkiem jak i zwykłymi
    > bateriami/akumulatorkami AA (poprzez adapter w formie koszyczka)
    > - nowy, poprawiony układ AF, z diodą doświetlającą
    >
    > Dodatkowo zaprezentował (nareszcie) tani, nieduży obiektyw standardowy
    > 35mm/f2.4.
    > Z innych mniej istotnych rzeczy są jeszcze dwa kompakty.
    > Teraz pozostaje czekać na recenzje i opinie, ale to dopiero w październiku, bo
    > wtedy ma się ukazać ta lustrzanka w sprzedaży.

    Niedługo będzie można dostać u nas 645D
    http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/pe
    ntax-645d-first.shtml