    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Inwazja Pentaksa!!! :-)
    Date: Thu, 9 Sep 2010 18:39:36 +0100

    "Romek" <g...@p...fm> wrote:

    > Pentax zaprezentował dzisiaj ciekawy model lustrzanki dla bardziej
    > wymagających
    > amatorów fotografii - Pentax K-r będący rozwinięciem/poprawionym
    > modelem K-x.
    > Z ciekawszych rzeczy:
    [...]

    Było już... ;-)

    A tak na poważnie - cieszy mnie, że powoli nie ma już czego dodać w
    cropach z (przynajmniej pentaksowej) niskiej półki. Oznacza to ni mniej
    ni więcej, ale to, że cropowe lustrzanki zmierzają do niszy, którą
    kiedyś zapełniały hybrydowe kompakty. Wyżej cenowo będzie musiał być
    już przeskok jakościowy, np. w postaci FF.

    BTW, choć kompletnie OT :)

    Właśnie mi się pomyślało w trakcie pisania powyższego, iż w
    ostatniej mojej dyskusji nt. zalet światła ciągłego vs. błyskowego nie
    padł jeden, coraz bardziej poważny argument: "błyskowcy" bez kolejnych
    inwestycji w studio nie pofilmują... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]