  • 11. Data: 2009-07-12 20:13:46
    Temat: Re: Internetowy fotolab z płatnością kartą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Z czystej ciekawości - a dlaczego nie chcesz normalnie zapłacić
    > przelewem?

    Światowy kryzys ekonomiczny skumulował mi się w tym miesiącu i do jego
    końca pozostała mi karta kredytowa jako jedyny działający środek
    płatniczy :)

  • 12. Data: 2009-07-12 20:48:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-12 08:35:59 +0200, "JackDeJack" <J...@w...pl> said:

    > Muszę cię zmartwić najnowsza maszyna Kodaka Noritsu seria QSS-37HD oferuje
    > 640dpi :)
    > Oczywiście specjalny papier będzie dopiero po wakacjach ale możliwości są.

    Muszę Cię zmartwić.
    Operatorom labów to zwisa smętnym kalafiorem.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-07-12 21:27:20
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Muszę Cię zmartwić.
    > Operatorom labów to zwisa smętnym kalafiorem.
> [...]

    Muszę cię zmartwić - w moim labie im nie zwisa :)
    Powiedzieli że prawdziwe 640 będzie we wrześniu ja dostaną papier :)
    Choć dalej nie mogłem ich przekonać że jak fotka ma na odwrocie wydrukowane
    dane o zastosowanej korekcji to nie jest to to samo co skalibrowana maszyna
    :(

    JDJ