  • 21. Data: 2011-02-20 17:02:01
    Temat: Re: Instalacje LPG - jakie obecnie polecane?
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ile takie blaszki z puszki po piwie moga wytrzymac?
    >
    > http://skocz.pl/dcnvu

    Dobra. Teraz juz wiem na 100%, ze nie miales tego w rece. Dla informacji
    innych - wg Pablo blacha w puszce po piwie ma milimetr grubosci i jest
    stalowa.
    A ile moga wytrzymac? Kilkaset tysiecy km.

    > Pisales o "forach" - na ktorych jeszcze o tym pisza?

    Na wszystkich o LPG. Np. http://www.gazeo.pl/forum_lpg_cng/ albo tez
    http://forum.ac-sa.eu/

    DJ

  • 22. Data: 2011-02-20 17:04:41
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Kupilem auto z tym wynalazkiem, ponadto obijaly mi sie wczesniej o oczy
    > (na forum staga) narzekania na matrixy a na aukcjach z zestawami
    > naprawczymi zawsze panowal spory ruch...

    Tylko wez pod uwage, ze problem dotyczyl listew XJ i te rowniez podobno z
    pozniejszej produkcji zostaly poprawione.
    Czy to, ze np. Toyota miala wpadke to calkowicie dyskwalifikuje wszystkie
    modele samochodow tej firmy na najblizsze 100 lat?

    DJ