  • 11. Data: 2010-12-17 17:06:13
    Temat: Re: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-17 13:13, animka pisze:
    my na laptopach również

    > Przesłać instalkę przez bluetooth.

    A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
    Będę bardzo wdzięczny.

  • 12. Data: 2010-12-17 19:02:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 18:06:13 +0100, SERG napisał(a):

    > A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
    > Będę bardzo wdzięczny.

    Jeżeli dostaniesz to od Niej - błagam - podeślij. :)

    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]

  • 13. Data: 2010-12-17 19:30:56
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-17 20:02, Przemysław Ryk pisze:

    > Jeżeli dostaniesz to od Niej - błagam - podeślij. :)

    Na pewno nie omieszkam podzielić się tak cenną informacją z innymi :)

  • 14. Data: 2010-12-17 20:32:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-17 18:06, SERG pisze:
    > W dniu 2010-12-17 13:13, animka pisze:
    > my na laptopach również

    > A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
    > Będę bardzo wdzięczny.

    Jęśli nie masz w komputerach bluetootha to wystarczy kupić adaptery
    bluetooth. Ja ostatnio kupiłam nowy na allegro za 4 zł plus koszty
    przesyłki.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-12-17 21:46:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Jęśli nie masz w komputerach bluetootha to wystarczy kupić
    > adaptery bluetooth.

    Daj spokój, chłopaki Cię podpuszczają w nadziei, że zdobędą dalszy materiał
    do Księgi Cycatów Animki ;-)
    Poza tym z wymienionych (i nie wymienionych) tu sposobów - sieć, pendrive,
    serwer ftp lub inny rapidshare, karta pamięci, czy zewnętrzny napęd CD na
    USB - bluetooth jest najwolniejszy i najbardziej upierdliwy w konfiguracji.
    Gorsze są tylko IrDA i tzw. Bezpośrednie połączenie kablowe.

    JoteR

    PS. tak, wiem, zepsułem zabawę, ale jeszcze wątkotwórca weźmie to na
    poważnie i zacznie licytować dongle na (za przeproszeniem) Allegro.

  • 16. Data: 2010-12-17 22:00:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-17 22:46, JoteR pisze:

> [...]
    >
    > PS. tak, wiem, zepsułem zabawę, ale jeszcze wątkotwórca weźmie to na
    > poważnie i zacznie licytować dongle na (za przeproszeniem) Allegro.

    Myślę, że tym "panom" zabawy nie pospułeś. Ja też uważam, że najlepszy
    będzie zewnętrzy napęd CD. Zawsze się w domu przyda jak będzie potrzebny.

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-12-17 23:18:29
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Myślę, że tym "panom" zabawy nie pospułeś. Ja też uważam, że najlepszy
    będzie zewnętrzy napęd CD. Zawsze się w domu przyda jak będzie potrzebny.

    można dostać zewnętrzny napęd dvd już 105 zł
    http://www.camino.pl/dvd-r-rw-asus-sdr-08b1-u-ivory-
    usb-2-0-box,twr,46077.html

  • 18. Data: 2010-12-18 00:23:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-18 00:18, Roman pisze:
> [...]
    > będzie zewnętrzy napęd CD. Zawsze się w domu przyda jak będzie potrzebny.
    >
    > można dostać zewnętrzny napęd dvd już 105 zł

    No rzeczywiście fajny i niedrogi. Pytający może sobie fundnąć nawet na
    raty jak go w tej chwili nie stać.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-12-18 01:42:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 22:46:26 +0100, JoteR napisał(a):

    (ciach...)
    > PS. tak, wiem, zepsułem zabawę, ale jeszcze wątkotwórca weźmie to na
    > poważnie i zacznie licytować dongle na (za przeproszeniem) Allegro.

    Żeż... Z jednej strony fakt - psuja z Ciebie. Z drugiej strony też masz
    rację - szkoda kogoś na koszty narażać tylko dlatego, że poważnie wziął pod
    uwagę "porady" tej artystki...

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]

  • 20. Data: 2010-12-18 10:44:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > USB - bluetooth jest najwolniejszy i najbardziej upierdliwy w konfiguracji.
    > Gorsze są tylko IrDA i tzw. Bezpośrednie połączenie kablowe.

    Wydaje mi się, że najgorsze rozwiązanie to użyć dyskietek.