  • 11. Data: 2009-03-17 10:12:30
    Temat: Re: Inauguracyjna śmierć motocyklisty
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Mar 2009 08:18:36 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

    Zawiera zbyt duzo preclizmow, autor jest, albo przyjmuje poze starego
    pierdziela co nie rozumie pedu, szybkosci, przyspieszen i adrenaliny.
    Jednym slowem powinien sie pokazac na preclach, a nie na scigaczu

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 12. Data: 2009-03-17 11:26:50
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    k...@g...com pisze:

    > Lepszy wzór niż wór.

    Piękny bon mot!

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-03-17 11:31:16
    Temat: Re: Inauguracyjna omierć motocyklisty
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    <n...@s...com>

    > Zawiera zbyt duzo preclizmow, autor jest, albo przyjmuje poze starego
    > pierdziela co nie rozumie pedu, szybkosci, przyspieszen i adrenaliny.
    > Jednym slowem powinien sie pokazac na preclach, a nie na scigaczu

    O, nastepny co uwaza ze PRM ma monopol na wiedze, rozsadek i doswiadczenie.
    Owszem, bywaja one tu czesto, ale twierdzenie ze powinien sie tu ukazac to
    tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

    Dobrze ze pokazal sie na scigaczu, gdzie moze do kogos przemowi.
    --
    Michal
    FJS600

  • 14. Data: 2009-03-17 11:36:03
    Temat: Re: Inauguracyjna omier? motocyklisty
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Mar 2009 11:31:16 -0000, "michal"
    <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

    >O, nastepny co uwaza ze PRM ma monopol na wiedze, rozsadek i doswiadczenie.

    aha

    >Owszem, bywaja one tu czesto, ale twierdzenie ze powinien sie tu ukazac to
    >tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

    dupa.

    pozdr
    newrom
    PS. 'jestem zaskoczony poziomem tego teksu'
    PPS. 'Nie pasuje do sikacz.peel'
    PPPS. powyzsze peesy to wolne tlumaczenie mojego postu.
    PPPPS. jeszcze niedawno podobniez chlopcy sikaczowcy lubili sobie
    dworowac ze stetryczalego precla.

  • 15. Data: 2009-03-17 11:54:45
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    michal <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisał(a):

> [...]
    > tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

    Nie przyczytałeś tego co było między słowami - tekst Newroma jest zajebisty i
    dowodzi jego inteligencji i dystansu do siebie - uśmiałem się strasznie :).

    > Dobrze ze pokazal sie na scigaczu, gdzie moze do kogos przemowi.

    Fakt, Łowca ostro pojechał z pozycji "stetryczałego nudziarza" i napisał
    trochę prawdy - obawiam się że takie artykuły mogą im zmniejszyć słupki :).
    A może się poczuli tak silnie że nie boją się zmniejszenia słupków :).
    A może wymyślam za dużo :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 16. Data: 2009-03-17 12:15:08
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    (pj) wrote:

    > Piękny bon mot!

    Lovtza napisał dokladnie to co nalezało napisac.
    To o czym wie kazdy kto przezył wiecej niz kilka sezonów na moto.

    Brawo!

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 17. Data: 2009-03-17 12:32:54
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote in message
> [...]
    > tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

    Czy jestes z tych ktorzy zauwazaja ironie dopiero gdy kopnie ich w d*^e? ;)
    Nie napinaj sie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 18. Data: 2009-03-17 13:16:42
    Temat: Re: Inauguracyjna omierae motocyklisty
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 12:31:16 +0100, michal
    <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

    [...]
    >>> yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

    > O, nastepny co uwaza ze PRM ma monopol na wiedze, rozsadek i
    > doswiadczenie.

    Irony - it's like goldy or silvery, only different.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 19. Data: 2009-03-17 13:59:31
    Od: p...@g...com

    Mię się tam tekst podobał :)
    Sam jak wsiadłem przedwczoraj na moto, to też miałem podobne odczucia.
    Koordynacja nie ta, międzygaz uciekł gdzieś, hamowanie nie takie jak
    trzeba itp itd. Dlatego ostrożnie jechałem oj ostrożnie. Szaleństwo
    zostawiam sobie zresztą tylko na tor. Życie mam jedno i nie chcę nim
    grać jeżdżąc po drogach publicznych jak szalony. :)

  • 20. Data: 2009-03-17 16:31:06
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 17 Mar, 12:31, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
> [...]
    > tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

    jak Cie ironia w dupe kopnie, to zauważysz?
    tak tylko pytam

    - gildor