    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Inauguracyjna śmierć motocyklisty
    Date: Tue, 17 Mar 2009 02:07:33 +0100

    "Koczis" wrote...
    > Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

    Ze co? Bo nie bardzo rozumiem... Ze wyraza sie niezbyt dobrze o
    motocyklistach? Ze nie chwali ich tylko ma czelnosc powiedziec, ze niektorzy
    zle robia? Sorry... Moim zdaniem napisane ladnym jezykiem, poprawnie, bez
    "tylnich, karnistrow" i tym podobnych kfiatkow. Tytul Ci sie nie podoba? A
    moze wlasnie chodzi o wywolanie emocji? Moze choc jednego to powstrzyma od
    zapie$#% pierwszego dnia, bo w przeciwnym razie zamiast inauguracji sezonu
    bedzie dokladnie jak w tytule, ktory jest dobry, mocny i "right to the
    point".
    Ja akurat zgadzam sie z autorem art w calosci. Mialem dzisiaj okazje
    zobaczyc takiego madrego... mieszkam na malej osiedlowej ulicy, 200m
    dlugosci. Piach, woda (kropil deszcz), (nieszczesny) plastikowy garb w
    polowie. Motocyklista idiota z predkoscia..... (uprzedzajac) nie mam radaru
    w oczach i dokladnie nie wiem ile jechal, ale bylo to stanowczo za szybko,
    gdyz zakonczylo sie w pozycji horyzontalnej na koncu ulicy... bo za szybko
    bylo i droga sie skonczyla.
    Naprawde az chce sie powiedziec - spokojniej panowie.

    --
    pozdro
    James