  • 21. Data: 2009-03-17 16:32:34
    Temat: Re: Inauguracyjna omierć motocyklisty
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 17 Mar, 13:32, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote in message

    > Czy jestes z tych ktorzy zauwazaja ironie dopiero gdy kopnie ich w d*^e? ;)
    > Nie napinaj sie.

    kurewa. najpijerw skończyć wontek. najpijerw skończyc wontek

    - gildor

  • 22. Data: 2009-03-17 18:21:47
    Temat: Re: Inauguracyjna omiera motocyklisty
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    >"gildor"
    >jak Cie ironia w dupe kopnie, to zauważysz?
    >tak tylko pytam

    Pewnie tak :-)
    Ale jezeli po 5-ci latach czytania grupy nadal nie lapie i potrzebuje kopa
    to chyba juz tak zostanie.
    EOT.

    --
    Michal
    FJS600

  • 23. Data: 2009-03-17 19:39:06
    Temat: Re: Inauguracyjna śmierć motocyklisty
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
    typowy dla niektorych "gazet".
    Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
    ekspresowego slimaka :)

    P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
    zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

    Koczis
    R1

  • 24. Data: 2009-03-17 21:22:46
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Koczis napisał(a):
    > Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
    > typowy dla niektorych "gazet".

    A wlasnie, ze IMO niekoniecznie. Jednak dosc khem... wysmakowany - ponad
    poziom fucktu. Choc z pewnoscia mocny. I chyba o to chodzilo autorowi.

    > Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
    > ekspresowego slimaka :)

    I taki wlasnie przekaz IMO byl glowny.

    > P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
    > zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

    Trza bylo nie linkowac, to bym nie przeczytal :P Ale i nie zabralbym
    glosu w tym watku.

  • 25. Data: 2009-03-18 07:00:39
    Temat: Re: Inauguracyjna omierae motocyklisty
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 14:16:42 Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał(a):

    > Irony - it's like goldy or silvery, only different.

    Zelazny- zloty czy srebrny dyferencjal? W tym watku. To onemu na leb
    spadlo?

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 26. Data: 2009-03-18 08:00:23
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Mar 2009 18:21:47 -0000, "michal"
    <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

    >Ale jezeli po 5-ci latach czytania grupy nadal nie lapie i potrzebuje kopa
    >to chyba juz tak zostanie.

    Nie przejmuj sie, to towarzystwo wzajemnej adoracji chcialo zalagodzic
    to co napisalem. Ze niby to ironia byla, a nie szczera prawda.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)