  • 101. Data: 2015-05-03 16:24:32
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 10:36:23 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > :)
    > Sierra, co za czasy :)

    Nie takie znow stare, zlomowalem kilka lat temu :-)

    > Mi kiedys biły zimówki założone na drugi sezon do bodaj yarisa.
    > Pojechałem do gumiarza i mówie ze przy 170 bija a on mi (troche w zartach)
    > ze u nas tyle sie nie jezdzi.
    > Sciagnał, ponownie wywazył i było ok - widac nawet wywazenie idzie zepsuć
    > :)

    Zawsze patrzylem gumiarzom na rece i wywazali poprawnie. Albo ich
    maszyny jakies rozklekotane, albo cos innego.
    One chyba nie rozpedzaja kola nawet do 100km/h.

    J.

  • 102. Data: 2015-05-03 16:52:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > jeździłem na "slickach" naście lat temu (studentowi brakowało na nowe) -
    > i w zimie spod świateł szybciej ruszałem niż większość, i jakoś się nie
    > zabiłem - bo wiedziałem na czym jeżdżę. A jak było sucho to te opony
    > niewiele gorsze niż inne (albo wcale)

    Mowisz ze w zimie w sniegu na slickach super sobie radziłes?
    Chłopie, co ty tu jeszcze robisz? Do F1, spadnie deszcz, wszyscy do pit
    stopu po opony na deszcz a ty smig na slickach do mety! I masz zwyciestwo!

  • 103. Data: 2015-05-03 20:10:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    1maja jak zwykle była w domu tęga popijawa,
    niestety brakło alkoholu a więc zmuszony byłem pojechać ponad 15km do
    brata po dodatkową gorzałę, to nie wszystko, na drugi dzień licząc
    przelicznikiem w necie, pojechałem do miasta po piwo i coś na kaca, z
    ponad 3promilami we krwi. Co teraz powinienem zrobić wobec ogromu tych
    zbrodni - zgłosić się na policje i poddać dobrowolnie karze, z jednej
    strony boję się srogiej kary od swoich panów, z drugiej ciężko żyć z
    brzemieniem takiej zbrodni na sumieniu.
    ---
    Coraz więcej kontroli. Kiedyś spokojnie można było sobie na to pozwolić.
    Dzisiaj jest to już bardzo ryzykowne. Kontrolują bez przedstawiania się,
    szantażują. Bym zwolnił tych obiboków, ale nie mam większości :-)

  • 104. Data: 2015-05-03 21:35:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Coraz więcej kontroli. Kiedyś spokojnie można było sobie na to pozwolić.

    Dokładnie.
    A tymi ludzmi co to ich pijani kierowcy pozabijali to sie nie ma co
    przejmowac - przeciez najczesciej pijany nikogo jednak nie zabije...

  • 105. Data: 2015-05-03 22:42:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Znowu odlot w fantazję, i w bok od tematu... A gdybyś chciał wiedzieć -
    > obywatel Trybun jest na tyle kreatywny że mimo braku odpowiedniego
    > kształcenia w tym kierunku potrafi sam wymienić instalację elektryczną w
    > domu.

    to zmień sobie gumy sam a nie jęcz
    I koniecznie jedź do Korei Płn. Tam potrzebują takich speców co potrafią
    wszystko zrobić z niczego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 106. Data: 2015-05-04 07:35:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-03 o 16:52, Budzik pisze:
> [...]
    > stopu po opony na deszcz a ty smig na slickach do mety! I masz zwyciestwo!

    mówię że tak samo można się nie zabić jak na zimowych. A jeśli pierwsze
    miejsce w F1 zdobywałoby się za niezmienianie opon i bezpieczne dotarcie
    do mety (a wszyscy zjechaliby zmienić opony) to miałbym szanse ;)

    Łukasz

  • 107. Data: 2015-05-04 09:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

> [...]
    > pierwsze miejsce w F1 zdobywałoby się za niezmienianie opon i
    > bezpieczne dotarcie do mety (a wszyscy zjechaliby zmienić opony) to

    Mowie ci - jestes miszczu! Na slickach po sniegu jezdzisz jak Loeb na
    kolcach! Bezpiecznie i szybciej ruszasz niz inni! Marnujesz sie... ;-)

  • 108. Data: 2015-05-04 15:49:13
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-03 o 12:58, Budzik pisze:

    > Patrzysz na swiat zero-jedynkowo?
    > to ze ktos ma sprawne auto i ze jedzie trzeźwy nie implikuje tego ze zawsze
    > bedzie jechał bezpiecznie.
    > Jezdzisz troche po drogach? Przeciez czesto ludzie robią głupie,
    > niebezpieczne rzeczy.
    > Ale to w zaden sposób nie zmienia tego ze jazda na łysych oponach jest
    > niebezpieczna.

    Patrzę na rzeczywistość jaka mnie otacza, a nie na jakiś jej wybrane
    punkty, tak jak ty to robisz. Wszyscy trzeźwi na drogach, wszystkie
    opony na super podniesionych bieżnikach i ogólnie sprawne pojazdy mogą
    tylko niewielkim stopniu obniżyć statystyki trupów i kalek. Władze
    walczą z wiatrakami, przy twojej wielkiej aprobacie, a tak właściwie są
    to tylko pozory i pobożne życzenia a nie rzeczywista walka mająca
    wyeliminować owe śmiertelne wypadki. Te ich metody to bardziej
    dyscyplinowanie bydła, w chęci pokazanie kto tu rządzi, a nie prawdziwa
    walka z całym tym łańcuchem przyczynowo skutkowym.

    > Nie zgadzam sie.

    Coś takiego...

    > Bezpieczenstwan a drodze.
    > Tyle gadania i jeszcze nie zrozumiałes?

    No przestań się zabawiać w użytkownika dróg..

    > Nadal nie i jak widze, krucho u Ciebie z wnioskowaniem.

    Co by nie było - władyka przez ciebie przemawia.

> [...]
    > No i cieszyc sie ze, jezeli rzeczywiscie miałes 3 promile, to nikomu ani
    > sobie nic nie zrobiłes. Do czasu.
    > Oczywiscie ja postuluje madre działania policji czyli łapanie takich
    > pijaków jak Ty za kierownicą a nie robienie łapanek na tych co maja
    > pokacowe 0,3 promila w sobote rano (a było tego troche, np. Poznan i rondo
    > rataje - przy okazji grartulacje dla dzielnej policji za zrobienie korka w
    > sobote rano...).
    > ale chwalic sie ze sie jezdzi samochodem majac 3 promile... Nie wiem czy to
    > przejaw głupoty czy źle pojeta chec pochwalenia się... Smutne, Trybunie,

    W jakim sensie głupio? To że mimo tego iż jestem sterroryzowany do
    stopnia prawie absolutnego ubezwłasnowolnienia, czasem zbiorę się na
    odwagę i pojadę do miasta po kieliszku?
    Szanowny panie kolego, nie zapominaj że ja już za kółkiem coś koło
    30lat. Bywały okresy że do auta wtaczałem się na przysłowiowy
    czterokończynowy napęd.. i co, i nic, ani najdelikatniejszej stłuczki na
    drodze.. Po trzeźwemu, to akurat trudno zliczyć.. I teraz powiedz mi
    kablu jeden dlaczego policji każesz prześladować mnie, na podstawie
    czego??? Bo ty masz jakiś idiotyczny swój punkt widzenia, że innych
    sądzisz wg siebie?
    Nie chwalę się, opisałem tylko rzeczywistość. Dojechałem, kupiłem i
    wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego? Smutny
    to jest twój bezmyślny poklask przy "polowaniu na czarownice" policji.

  • 109. Data: 2015-05-04 15:50:02
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-03 o 20:10, re pisze:

> [...]
    > pozwolić. Dzisiaj jest to już bardzo ryzykowne. Kontrolują bez
    > przedstawiania się, szantażują. Bym zwolnił tych obiboków, ale nie mam

    Na pewno więcej kierowcy mieliby z nich pożytku gdyby stali na
    skrzyżowaniach rozładowywali korki zamiast zaczepiać na drogach tych
    którzy nie zrobili, ani nie robią nic złego.

  • 110. Data: 2015-05-04 15:50:40
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-03 o 22:42, masti pisze:

    > to zmień sobie gumy sam a nie jęcz
    > I koniecznie jedź do Korei Płn. Tam potrzebują takich speców co potrafią
    > wszystko zrobić z niczego

    Załatwisz wizę? Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy że dostać się tam
    jest znacznie trudniej niż do twojego raju - USA.