  • 91. Data: 2013-04-19 23:39:23
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomylka
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.04.2013 21:53, J.F pisze:
    > Skoro nie on kierowal, to ma napisac komu powierzyl.

    Jan Nowak, tak mi się przedstawiał. :>

    > A wtedy jako swiadek dopiero gdy delikwent sie nie przyzna.

    No nie, w piśmie, które przysyłają jest napisane:

    "W przypadku nieodesłania jednego z oświadczeń wraz z częścią B wzywam
    Pana/Panią do osobistego stawienia się w charakterze świadka w Głównym
    Inspektoracie Transportu Drogowego w Warszawie ... w terminie 7 dni od
    otrzymania niniejszego pisma."

    No to odesłałem im _niewypełniony_ druk ich oświadczeń wraz z
    niewypełnioną częścią B jako załącznik do tego:

    http://www.damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-g
    itd/

    Oświadczenie mają? Mają. Część B odesłałem? Odesłałem. Czekam na ich
    ruch. :)

    > Bo jak nie napisze komu powierzyl, to bedzie oskarzony o niepoinformowanie.

    GITD nie ma uprawnień do karania z art 96 par 3.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2013-04-19 23:59:43
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2013 14:48, AZ pisze:
    > No tak by sie wydawalo ale ciekawe jak jest w praktyce. Ale wpadlem na inny
    > ciekawy pomysl - jakby tak na jezdni nakleic/namalowac jakis fake-owy numer
    > rejestracyjny odpowiednio wykrzywiony zeby OCR dal sobie z nim rade :-)

    Oto dobry pomysł:

    http://www.damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszyb
    szym-czlowiekiem-na-swiecie/

    i działa. :)

  • 93. Data: 2013-04-20 00:37:25
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-04-14 16:07, BartekK pisze:> W dniu 2013-04-14 13:27, Tomasz
    Pyra pisze:
> [...]

    To są ANPRy.

    Zdjęcie jest zczytywane z kilku ANPRów jak wynik jest w 100% zgodny to
    system automatycznie przekazuje zapytanie do CEPiK.

    Jaki jest algorytm to nie wiem ale być może masz racje.

    > Cenna uwaga. Rodzi wiele możliwości:
    > - poniżej naszego numeru - dokładamy "fake" tablicę, na której
    > umieszczamy numery "0para-młoda" itp ;> Niech szukają...

    ANPR może porównać do wzorca. Jak nie będzie pasował to odrzuci i
    przesle do ręcznej obsługi a tam operator już da sobie radę. :)

    > - przed obiektywem fotoradaru, na przyklejanym wysięgniku, jak do reklam
    > "dyndających"
    > http://img.bazarek.pl/190359/13658/1782762/149884099
    44cd13d56ad9b3.jpg
    > montujemy paseczek będący tablicą rejestracyjną w skali, tak by
    > znajdowała się ona mniejwięcej w dole kadru, i była mniejwięcej
    > dopasowana w skali, by wyglądała na zdjęciu jak na aucie (przyjmując że
    > głębia ostrości aparatu w fotoradarze to dobrze złapie). A na tym pasku
    > - nr rejestracyjny auta np odpowiedniego ministra, któremu ITD podlega...

    Prościej - załóż tablice z Niemiec od razu wykroczenie jest odrzucane.

    Rafał

  • 94. Data: 2013-04-20 00:42:17
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-04-14 23:55, BartekK pisze:

    > No ale jak pan minister jeden z drugim dostanie codziennie kilka listów
    > z mandatami z fotoradarów z całej polski, bez zdjęcia, "ale przecież nr
    > rejestracyjny się zgadza więc sprawa jest jasna", i będzie musiał się po
    > sądach (każda sprawa oddzielnie) przespacerować, to się może ktoś w
    > końcu zrozumie że bubla wyprodukowali większego, niż społeczeństwo może
    > przełknąć?

    Są dwie bazy danych o pojazdach. CEPC i CEPS. W jednej są pojazdy
    wszystkich normalnych obywateli, w drugiej baza danych "służbowych"
    czyli pojazdów np z videorojestratorami, samochodów armii, ministerstwa
    itd. Jeżeli system rozpozna numer który nie jest w CEPC to ITD nic z tym
    nie zrobi. Nie ma dostepu do CEPS, podobnie jak zwykły krawężnik.

    Rafał

  • 95. Data: 2013-04-20 00:43:18
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-04-15 13:21, k...@g...com pisze:

    > Samochody którymi jeździ pan minister nie są wpisane do systemu. Nie po to hoduję
    kurczaki żeby je jeść - z czterdziestolatka.

    Są wpisane ale nie do CEPC do którego ma dostęp ITD.

    Rafał

  • 96. Data: 2013-04-20 09:56:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    The_EaGle wrote:

    > Prościej - załóż tablice z Niemiec od razu wykroczenie jest odrzucane.

    Serio?

  • 97. Data: 2013-04-20 10:06:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > A wtedy jako swiadek dopiero gdy delikwent sie nie przyzna.
    > Bo jak nie napisze komu powierzyl, to bedzie oskarzony o
    > niepoinformowanie.
    > A tak zeby byl swiadkiem a nie bylo oskarzonego to sie nie da :-)
    >
    > A jak odpisze ze nikomu nie powierzyl ale sie nie przyznaje, to owszem -
    > cos mu sad zwroci.
    > Ale jak sie okaze ze bledu ITD wykazac nie moze i sad go uzna winnym ?

    > A placa ?
    >
    > Bo owszem, ITD oskarzyc o spowodowanie strat mozna. Moze nawet sie i
    > wygra, jak beda odpowiednio udokumentowane te straty

    A to nie jest postępowanie przed urzędem, gdzie jako świadek masz prawo do
    zwrotu dojazdu, dniówki a także strawnego ?

  • 98. Data: 2013-04-20 10:29:20
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-04-14 16:43, J.F. pisze:

    > http://gizmodo.com/5498412/sql-injection-license-pla
    te-hopes-to-foil-euro-traffic-cameras

    Ta... bo fotoradar to przekazuje fotografowany tekst do wykonania
    interpreterowi sql. Mhm...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 99. Data: 2013-04-21 21:37:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 07:16:03 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Sęk w tym, że oni tam się nad niczym nie głowią.
    > Wszystkie sprawy trafiają do sądu. Sąd - jak to sąd - bez czytania akt
    > walnie wyrok i da szansę się odwołać. Dopiero druga instancja pochyli
    > się nad sprawą.

    Po pierwsze, nie mają jak sprawy do sądu skierować, bo nie mają sprawcy.
    Po drugie, jeśli skierują o niewskazanie, to na wyrok w trybie nakazowym
    się składa protest i jednocześnie wniosek o skierowanie do rozpoznania
    przez sąd w Twoim miejscu zamieszkania.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 100. Data: 2013-04-25 09:52:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > Po drugie, jeśli skierują o niewskazanie, to na wyrok w trybie nakazowym
    > się składa protest i jednocześnie wniosek o skierowanie do rozpoznania

    Widzę, że tłumaczysz mi cytując moje słowa, którymi ja od lat tłumaczę
    to innym na różnych forach.

    --
    MN