  • 1. Data: 2012-10-10 18:11:20
    Temat: ITD a osobówki
    Od: s...@g...com

    Dawno temu byłem na szkoleniu prowadzonym przez inspektora ITD.
    Powiedział on że idea ITD pochodzi z Niemiec (o ile dobrze zapamietałem).
    Chodziło o to że duże firmy transportowe musiały przestrzegać przepisów a małe
    wiadomo - kombinowały. Wiec duże firmy się wkurzyły i zorganizowały sobie wewnętrzną
    komórkę do kontroli. Oczywiście po kilku latach komórka się usamodzielniła i zrobił
    się URZĄD nie zależny od firm.

    A dzisiaj przeczytałem:
    http://fakty.interia.pl/polska/news/juz-nie-pojezdzi
    -300-konnym-wozem-do-scigania-piratow,1851368

    W nosie mam czy szef ITD ma prawo czy nie ma prawa.
    Ja się pytam po kur.pi pi pi pi pi pi pi im 300 konny samochód jak taka ciężarówka
    to max 120 wyciągnie z górki.

    Z tego co ja się zorientowałem to osobówkami zajmuje się policja a ciężarówkami ITD.
    Czy coś sie zmieniło?
    tak z ciekawości sprawdziłem.
    http://www.gitd.gov.pl//content/misja

    Czy jak jadę sam w swoim samochodzie to nikogo/niczego nie transportuje więc o po co
    im aż TAAAAAAAAAAAKIE fury

    choooooory kraj....

    ps
    czyli jak na CB usłysze że krokodyle stoją to też na nich muszę uważać ????

  • 2. Data: 2012-10-10 19:04:55
    Temat: Re: ITD a osobówki
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 10.10.2012 18:11, s...@g...com wrote:
    > czyli jak na CB usłysze że krokodyle stoją to też na nich muszę uważać ????

    Dzis pod Krakowem ITD w "tajniackiej" octavii z videoradarem
    zatrzymywala malych mobilkow :(

  • 3. Data: 2012-10-10 19:49:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-10 18:11, s...@g...com pisze:

    > czyli jak na CB usłysze że krokodyle stoją to też na nich muszę uważać ????

    Dokładnie, nie dość że przejęli fotoradary to jeszcze za
    wideo-rejestratory się zabrali i mogą ukarać tak samo jak policja.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-10-10 21:24:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-10 19:49, Lewis pisze:

    > Dokładnie, nie dość że przejęli fotoradary to jeszcze za
    > wideo-rejestratory się zabrali i mogą ukarać tak samo jak policja.

    Jak długo będą realizowali swoje zasadnicze zadania, tak długo nie będę
    miał nic przeciwko wyłapywaniu osobówek "przeciętnych inaczej".
    Mam świadomość, że patologia w różnych miejscach ma się dobrze, ale
    od tego mamy państwo prawa, demokrację itd., by patologię skutecznie
    zwalczać. W intencje zwalczających chwilowo nie wnikam, ponieważ mam i
    tutaj świadomość, że te intencje często wiele z uczciwością wspólnego
    nie mają. Jeżeli prawdziwe są doniesienia o wykorzystywaniu służbowych
    'super pojazdów' (kupowanych za nasze pieniądze) do celów prywatnych,
    a gorzej, jeżeli przetargi były tak ustawione itd., to ja bym tutaj
    widział parę dymisji, a nie "upomnienia" itd.

    Niestety mam świadomość, że wiele osób odeszło z różnych służb,
    ponieważ honor oficerski nie pozwalał im na akceptację "politycznej
    poprawności" i akceptacji pewnych zachowań.

  • 5. Data: 2012-10-10 22:43:43
    Od: s...@g...com

    > Jak długo będą realizowali swoje zasadnicze zadania, tak długo nie będę
    > miał nic przeciwko wyłapywaniu osobówek "przeciętnych inaczej".

    ze strony MISJA GITD
    "
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego, powołany do kontroli przestrzegania
    przepisów obowiązujących w zakresie wykonywania transportu drogowego i niezarobkowego
    przewozu osób i rzeczy, działa mając przede wszystkim na celu eliminowanie wszelkich
    negatywnych zjawisk w transporcie drogowym.
    ..."

    wiesz co się dzieje jak jeden wchodzi drugiemu na podwórko
    burdel
    a później wszyscy płaczą że nie ma pieniedzy na zadania operacyjne

    a wiadomo że w mętnej wodzie ryby najlepiej biorą

  • 6. Data: 2012-10-10 23:31:30
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Mam świadomość, że patologia w różnych miejscach ma się dobrze, ale
    > od tego mamy państwo prawa, demokrację itd., by patologię skutecznie
    > zwalczać.

    Uwielbiam Twoje posty i Twoje poczucie humoru.
    Panstwo prawa, zwalczanie patologii inna patologia i ta demokracja na
    dokladke. Wstawiaj prosze emotikony, bo ktos mniej kumaty moze pomyslec,
    ze Ty na powaznie tak.
    Demokratycznie dla przypomnienia:
    http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2012-10-11 08:21:08
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-10 22:43, s...@g...com pisze:

    > ze strony MISJA GITD

    Nie interesuję mnie 'misje' - interesuje mnie ustawa/rozporządzenie.

  • 8. Data: 2012-10-11 08:23:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-10 23:31, Pawel O'Pajak pisze:
    (...)
    > Demokratycznie dla przypomnienia:

    Widzę przeklejkę z mkarwana...

  • 9. Data: 2012-10-11 09:10:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-10 23:31, Pawel O'Pajak pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    Gość jedzie po bandzie. Tak pojechać po jedyniesłusznym rządzie
    Przypomnijcie kto to bo obraz jakiś niewyraźny.
    Czy to jakiś kolega Korwina? Zrobi karierę ;-)

  • 10. Data: 2012-10-11 10:24:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Oct 2012, Artur Maśląg wrote:

    > W dniu 2012-10-10 23:31, Pawel O'Pajak pisze:
    > (...)
    >
    > Widzę przeklejkę z mkarwana...

    Podobno z faktami się nie dyskutuje, więc źródło "przeklejki"
    jest trzeciorzędne (dopóki treść nie została zmanipulowana
    oczywiście).

    pzdr, Gotfryd