-
11. Data: 2012-10-11 14:06:04
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2012-10-11 10:24, Gotfryd Smolik news pisze:
> On Thu, 11 Oct 2012, Artur Maśląg wrote:
>
>> W dniu 2012-10-10 23:31, Pawel O'Pajak pisze:
>> (...)
>>> Demokratycznie dla przypomnienia:
>>
>> Widzę przeklejkę z mkarwana...
>
> Podobno z faktami się nie dyskutuje,
Otóż to :)
> więc źródło "przeklejki" jest trzeciorzędne
Jak najbardziej "pierwszorzędne".
-
12. Data: 2012-10-11 14:08:28
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: tÎż
Artur Maśląg wrote:
> Nie interesuję mnie 'misje' - interesuje mnie ustawa/rozporządzenie.
Ciebie to interesuje przede wszystkim trolling.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
13. Data: 2012-10-12 21:25:52
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Powitanko,
>> więc źródło "przeklejki" jest trzeciorzędne
>
> Jak najbardziej "pierwszorzędne".
Wybierz sobie nie od mkarwana:
http://tinyurl.com/8e9xx7f
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
14. Data: 2012-10-12 21:52:45
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-10-12 21:25, Pawel O'Pajak pisze:
> Powitanko,
>
>>> więc źródło "przeklejki" jest trzeciorzędne
>>
>> Jak najbardziej "pierwszorzędne".
>
> Wybierz sobie nie od mkarwana:
> http://tinyurl.com/8e9xx7f
Trochę lepiej - chciałbyś teraz w jakiś sposób zaprzeczyć
faktom, że stan i standard dróg się systematycznie poprawia,
FR jest w sumie mało, a do tego pojawiły się przepisy, które
wymusiły oznakowanie terenów "łowieckich"? Może też uczciwie
porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
-
15. Data: 2012-10-12 21:59:09
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: z <z...@u...pl>
W dniu 2012-10-12 21:52, Artur Maśląg pisze:
> Trochę lepiej - chciałbyś teraz w jakiś sposób zaprzeczyć
> faktom, że stan i standard dróg się systematycznie poprawia,
> FR jest w sumie mało, a do tego pojawiły się przepisy, które
> wymusiły oznakowanie terenów "łowieckich"? Może też uczciwie
> porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
>
Chcesz powiedzieć że większa ilość mądrze wydawanych pieniędzy
usprawiedliwia większą ilość debilnie wydawanych pieniędzy?
Jak coś jest głupie to żadna proporcja tu nie pomoże :-)
Kuzyn Wincenta? ;-)
z
-
16. Data: 2012-10-12 22:37:42
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-10-12 21:59, z pisze:
> W dniu 2012-10-12 21:52, Artur Maśląg pisze:
>> Trochę lepiej - chciałbyś teraz w jakiś sposób zaprzeczyć
>> faktom, że stan i standard dróg się systematycznie poprawia,
>> FR jest w sumie mało, a do tego pojawiły się przepisy, które
>> wymusiły oznakowanie terenów "łowieckich"? Może też uczciwie
>> porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
>>
>
> Chcesz powiedzieć że większa ilość mądrze wydawanych pieniędzy
> usprawiedliwia większą ilość debilnie wydawanych pieniędzy?
A gdzie coś takiego wyczytałeś?
> Jak coś jest głupie to żadna proporcja tu nie pomoże :-)
A co jest głupie? Jeżeli miałeś na myśli FR, to one nie są
głupie.
> Kuzyn Wincenta? ;-)
Daleki.
-
17. Data: 2012-10-13 02:09:50
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Powitanko,
> Trochę lepiej - chciałbyś teraz w jakiś sposób zaprzeczyć
> faktom, że stan i standard dróg się systematycznie poprawia,
Na moich trasach sie nie poprawia, wrecz przeciwnie, Galas dba o to, by
tam, gdzie dotychczas sie jezdzilo w miare plynnie, teraz trzeba postac.
Od zawsze nic sie nie da zrobic by te drogi poprawic, a jak cos bylo OK,
to trzeba spieprzyc.
Autostrada gdzies tam, owszem cieszy, ale z mojego punktu widzenia
niewiele sie zmienia.
> FR jest w sumie mało, a do tego pojawiły się przepisy, które
> wymusiły oznakowanie terenów "łowieckich"? Może też uczciwie
> porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
Akurat wydatkow bym nie porownywal. U nas buduje sie drogo i powoli.
Teraz przybedzie 300 FR, czyli fiskalnych rejestratorow. Moznaby za to
lepiej oznakowac przejscia dla pieszych, wybudowac troche chodnikow, lub
przyajmniej utwardzic pobocza, wyciac drzewa przy drogach, zorganizowac
kursy pierwszej pomocy w szkolach, ale to wszystko nie zarabia.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
18. Data: 2012-10-13 08:01:32
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: z <z...@u...pl>
W dniu 2012-10-12 22:37, Artur Maśląg pisze:
Może też uczciwie
>>> porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
>>>
>>
>> Chcesz powiedzieć że większa ilość mądrze wydawanych pieniędzy
>> usprawiedliwia większą ilość debilnie wydawanych pieniędzy?
>
> A gdzie coś takiego wyczytałeś?
W Twoim porównaniu od czapy.
> A co jest głupie? Jeżeli miałeś na myśli FR, to one nie są
> głupie.
>
Nie one są debilne, ale są tacy co tego nie rozumieją, nie rozumieją że
_rozdmuchane_ państwo opiekuńcze tylko trwoni majątek a nikogo nie
ochroni. Są tacy. Szanujemy ich :-)
z
-
19. Data: 2012-10-13 08:05:08
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: z <z...@u...pl>
W dniu 2012-10-13 02:09, Pawel O'Pajak pisze:
Moznaby za to
> lepiej oznakowac przejscia dla pieszych, wybudowac troche chodnikow, lub
> przyajmniej utwardzic pobocza, wyciac drzewa przy drogach, zorganizowac
> kursy pierwszej pomocy w szkolach, ale to wszystko nie zarabia.
>
Dokładnie. To jest mądre wydawanie pieniędzy!!!
z
PS. Czy ten "ładny pan" w telewizorni obiecał że FR zlikwiduje?
Nie śledziłem. Podobno wszystkim coś obiecał i to nie stosując
dramatycznej piramidy finansowej. Geniusz?
-
20. Data: 2012-10-13 11:49:50
Temat: Re: ITD a osobówki
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-10-13 02:09, Pawel O'Pajak pisze:
> Powitanko,
>
>> Trochę lepiej - chciałbyś teraz w jakiś sposób zaprzeczyć
>> faktom, że stan i standard dróg się systematycznie poprawia,
> > Na moich trasach sie nie poprawia, wrecz przeciwnie,Galas dba o to, by
> tam, gdzie dotychczas sie jezdzilo w miare plynnie, teraz trzeba postac.
No fakt - lepiej zamknąć oczy i w ciemno winić za swoje żale Galasa, PO
itd. Przyzwyczaiłem się do tego. Podejrzewam, że jak w DC sporo prac
skończą (w tym metro, remonty mostów, nowe trasy itd.) to nadal będziesz
narzekał.
> Autostrada gdzies tam, owszem cieszy, ale z mojego punktu widzenia
> niewiele sie zmienia.
No pewnie, w ogóle się nic nie zmienia.
>> FR jest w sumie mało, a do tego pojawiły się przepisy, które
>> wymusiły oznakowanie terenów "łowieckich"? Może też uczciwie
>> porównasz wydatki na drogi z wydatkami na fotoradary...
>
> Akurat wydatkow bym nie porownywal.
Czemu nie? Skoro już przytoczyłeś jakiś materiał to może to zrób.
> U nas buduje sie drogo i powoli.
Aha, drogo i powoli. Hmm, nawet jeśli by tak było, to niestety nie
stoi to w sprzeczności z faktem, że stan i standard dróg się
systematycznie poprawia.
> Teraz przybedzie 300 FR, czyli fiskalnych rejestratorow.
Taaa, fiskalne rejestratory. W sumie niech przybywają, będzie ich coraz
więcej. Oczywiście nie poprawiają bezpieczeństwa.
> Moznaby za to
> lepiej oznakowac przejscia dla pieszych, wybudowac troche chodnikow, lub
> przyajmniej utwardzic pobocza, wyciac drzewa przy drogach, zorganizowac
> kursy pierwszej pomocy w szkolach,
W populistycznych tekstach jesteś nie gorszy od polityków. Przejścia są
coraz lepiej oznakowane (zresztą jak wszystko), chodniki się buduje,
pobocza się utwardza. To jest między innymi "stan i standard dróg".
Co do drzew - wystarczająco dużo już napisano i pewnie wiesz, że
Twoje pomysły były dość absurdalne. Kursy pierwszej pomocy w szkołach
to można w buty sobie włożyć. Ludzie z nauki na PJ mają zerową
znajomość pierwszej pomocy, a Ty myślisz że w szkołach to cokolwiek
da. Jak ktoś jest zainteresowany to są stosowane kursy.
> ale to wszystko nie zarabia.
Co, boli ciebie, że FR czy inne środki "ucisku" oprócz egzekwowania
prawa przynoszą przy okazji dochody? Doświadczenia innych krajów
pokazały, że przynoszą i to całkiem spore. Można je wtedy przeznaczyć
na dalszy poprawianie stanu i standardu dróg, a co za tym idzie
bezpieczeństwa.