  • 1. Data: 2010-06-26 10:07:53
    Temat: Zabawne..........
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jest sobie aukcja http://www.allegro.pl/item1081456137..._5_usm_fv.htm

    Na niej zapis:Wyglad aukcji chroniony jest prawem autorskim. Jakiekolwiek
    kopiowanie, edytowanie lub uzywanie któregokolwiek ze skladników opisu
    aukcji lub wykorzystanych zdjec jest zabronione. Wszystkie prawa do wygladu
    tej aukcji posiada firma AXON Polska.

    A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-06-26 10:12:00
    Temat: Re: Zabawne..........
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wygladu tej aukcji posiada firma AXON Polska.
    >
    > A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    No to scignij kolesi. Za bezczelnosc chociazby. Ciekawe czy znaja
    czarodziejskie slówko na "p" :)

  • 3. Data: 2010-06-26 10:38:13
    Od: rAzor <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl">

    Użytkownik Jacek23 napisał:
> [...]
    > Wszystkie prawa do wygladu tej aukcji posiada firma AXON Polska.
    >
    > A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    $$$$ Jest okazja! :-)
    --
    "..because *this time* is all you have..."

  • 4. Data: 2010-06-26 10:42:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-26 12:07:53 +0200, "Jacek23" <j...@p...pl> said:

    > A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    Idź do notariusza i zrób skreenshoty.
    Od tego trzeba zacząć.
    Ale nie obiecuj sobie nowego body z zestawem szkieł.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-26 11:13:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Zasadnicze pytanie brzmi: co to znaczy "wyglad aukcji"?
    Czyli co, jak bede chcial opchnac obiektyw to nie bede mógl
    zamiescic fotki? Kolesie sa niezle pogieci, wlasnie
    zapytalem ich mailowo o co chodzi z tym "prawem autorskim"
    ;-))). Jak cos odpisza to wrzuce.
    Pozdr.
    RJ

  • 6. Data: 2010-06-26 11:17:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A zdjecia moje i to z moim podpisem jeszcze.

    Jestes pewny ze to Twoje zdjecia? Bo dla zabawy popisze
    troche z magikami ;-).

  • 7. Data: 2010-06-26 12:36:07
    Od: "justyna" <c...@p...pl>

    Oczywiscie ze pewny, jakies 3 miesiace temu sprzedalem ten obiektyw wlasnie
    tej firmie.
    Niestety mojej starej aukcji juz niema na allegro.
    To dokladnie te zdjecia.
    Popisz zobaczymy co powiedza.
    Inna sprawa ze to traktuje zabawowo, jak przyjechal ten gosciu odbierac
    obiektyw to sie okazalo ze kilka lat temu kupil u mnie tez monitor NOKIA.. i
    sobie pogadalismy, wiec gosc spoko jest, nie bede go tam meczyl o te
    zdjecia........ale fakt jest faktem ze dziwnie tak pisac na aukcji o prawach
    autorskich jednoczesnie je lamiac.
    Pozdro
    j...@p...pl

  • 8. Data: 2010-06-26 12:37:08
    Od: "justyna" <c...@p...pl>

    Sory pisze z konta zony.
    j...@p...pl

  • 9. Data: 2010-06-26 13:13:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "justyna" napisal
    > Oczywiscie ze pewny, jakies 3 miesiace temu sprzedalem ten obiektyw
    > wlasnie tej firmie.
    > Niestety mojej starej aukcji juz niema na allegro.

    Tu masz:
    http://www.allegro.archiver.pl/

    adam

  • 10. Data: 2010-06-26 13:30:56