  • 11. Data: 2012-09-04 21:17:31
    Temat: Re: Honda shadow 1100
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    news:50448bea$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Obawiam się jednak czegoś innego - czy dam sobie radę z czymś takim?
    > Ważę 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale
    > większość z tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta. Nie
    > jeździłem na motorze ponad 10 lat (a i tak najcięższa była chyba
    > MZtka, czyli 150 kg), ale chyba tego się nie zapomina? - Nie wiem, czy
    > dam radę na takim potworze - a jak wyglebię go podczas jazdy próbnej,
    > to już będzie mój ;-)

    Ja przy podobnej wadzie i trochę wiekszym wzroście pojeździłem na
    shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie się toto prowadzi, naprawdę, wygodne
    i - wbrew pozorom - zwrotne motory (nie to, co szlifierki i skuterki,
    rzecz jasna, ale jest lepiej gdy jedziesz niz wydaje sie, że będzie, gdy
    pierwszy raz na tym siedzisz). Przy twojej masie celuj właśnie w 1100,
    nie powala może mocą, ale moment przyzwoity - do ścigania się nie
    nadaje, ale do dostojnego "zadawania szyku" jak najbardziej.
    To prawda, że np. midnightstar jest ładniejszy i wygląda nowocześniej,
    tudzież bardziej szpanersko, (nigdy na nim nie siedziałem więc nie wiem
    jak się prowadzi, ale parę razy podziwiałem armaturę z blika ;-), ale
    shadowka "daje radę" i jazda na niej sprawia dużo frajdy, wybacza też
    sporo niedoświadczonemu kierownikowi. Jeżeli masz okazję kupić w dobrej
    cenie i jest rzeczywiście w niezłym stanie, to bierz, nie zastanawiaj
    się i nie obawiaj gabarytów, to fajne moto - dla grubasa z pewnością
    lepsze niż ścigacze, na których np. ja wyglądam jak kot (gruby kot),
    czyli idiotycznie.
    Bierz, nie "peniaj" ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2012-09-05 14:38:20
    Od: <MW>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale po co Ci ten motur?

    A tak, dla jaj.

    > Jako inwestycja? Nie jest to najlepszy pomysł.

    Reszta poszła w Amber-Gold...

    > Ze względu na zasięg?

    Tak, chociaż ważniejszy czas dostępu.

    > R1?

    WC kwadrans.

    > Że niby wał?

    Mówiłem , ze Amber Gold już mnie nie pociąga!

    > Choppery/cruisery tak po prostu mają.

    > Może zdać się na ślepy los?

    Ślepy, czy widzący, wolę kierowac się rozsądkiem.

    > Taki byk, że aż wół.

    Możliwe, nie zaglądałme mu pod tylne amorki .Póki nie muł, to może być.

    > Ale poważnie? Iść do jakiejś szkółki jazdy, gdzie mają co najmniej
    > pińcetke,
    > na ~2h doszkalania po placu. Jak pojazd ma być do jazdy, to kupić duży
    > skuter.
    > Jak do lansu, to szukać 1800, albo wincy.

    W sobotę kumpel przyjedzie na shadowce, przejadę się, zobaczymy ;-)

    --
    MW

  • 13. Data: 2012-09-05 14:49:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 04.09.2012 Yogi(n) <y...@k...pl> napisał/a:

    > Ja przy podobnej wadzie i trochę wiekszym wzroście pojeździłem na
    > shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie się toto prowadzi, naprawdę, wygodne
    > i - wbrew pozorom - zwrotne motory (nie to, co szlifierki i skuterki,

    Tak z ciekawości, jakie są przewagi we właściwościach jezdnych
    i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakimś większym burgmanem,
    czy tmaxem?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2012-09-05 15:27:29
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Wednesday, 5 September 2012 13:50:06 UTC+1, kakmar wrote:
    > Tak z ciekawości, jakie są przewagi we właściwościach jezdnych
    > i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakimś większym burgmanem,
    > czy tmaxem?

    Można patrzeć z politowaniem na wątki gdzie dyskutuje się czy skuter
    jest motocyklem.

    ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 15. Data: 2012-09-05 19:37:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zarafiq" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    Można patrzeć z politowaniem na wątki gdzie dyskutuje się czy skuter
    jest motocyklem.

    ;)

    Hmm
    Rozpędź się trochę maxiskutrem i zahamuj energicznie :)
    Albo: wybierz się na wycieczkę tymże pojazdem w towarzystwie
    motonga. Każda górka to porażka. Ostatnio jechałem z kumplem
    on na Piaggio 500 ja na swoim motongu (xj900). Okolice Kraków,
    Dobczyce, Wiśniowa etc. Trochę górek. Nie "odkręcałem" mając
    na względzie kumpla czyli delikatnie z gazem. Co podjazd to niknął
    mi w lusterkach.
    Tak skuter to nie motocykl ale nie wiem o czym tu dyskutować :)

    Szymon

  • 16. Data: 2012-09-06 13:04:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.09.2012 Szymon Machel <s...@i...pl> napisał/a:

    > Hmm
    > Rozpędź się trochę maxiskutrem i zahamuj energicznie :)

    Ale co się stanie? Pytam bo nie wiem. Armatury którymi miałem
    okazję się przewieść, jakoś nie urywały dupy z wrażenia.

> [...]
    > Dobczyce, Wiśniowa etc. Trochę górek. Nie "odkręcałem" mając
    > na względzie kumpla czyli delikatnie z gazem. Co podjazd to niknął

    Ale co by było gdybyś jechał Shadow 1100, zamiast XJ900?

    > Tak skuter to nie motocykl ale nie wiem o czym tu dyskutować :)

    Pytanie czym się różni jazda dużym skuterem, od jazdy takim średnim,
    przyciężkim cruiserem? Pozycja podobna, osiągi podobne, a wrażenia
    z jazdy? Jakoś wygodniej na fotelu z kółkami i kierownicą.
    Z motocyklem, zwłaszcza znacznie lżejszym i w miarę mocnym, nie
    ma jak tego porównywać, dlatego nie o to pytałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 17. Data: 2012-09-06 13:09:52
    Od: <MW>

    > Tak z ciekawości, jakie są przewagi we właściwościach jezdnych
    > i komforcie kierownika, takiej shadow 1100 nad jakimś większym burgmanem,
    > czy tmaxem?

    Nie wiem, w życiu nie jeździłem na skuterze. Ale taki cruiser czy chopper ma
    te przewagę, że grubas wygląda n anim idiotycznie, a nie hiperidiotycznie,
    jak na skuterze. Podejrzewam też, że w chopperach te małpiaste kierownice
    powstały własnie dlatego, żeby spaślaki nie rysowały baków sprzączką od
    paska.
    http://www.corbisimages.com/stock-photo/rights-manag
    ed/42-20879275/fat-man-on-motorcycle
    http://video.vidivodo.com/vidservers/server01/videos
    /2009/06/29/16/v200906291606270287779.flv.jpg
    Zresztą, polecam cały wątek:
    http://www.hondarebelforum.com/f10/never-say-again-y
    oure-too-big-for-your-rebel-14222.html

    --
    MW

  • 18. Data: 2012-09-06 13:14:34
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.09.2012 <MW> <MW> napisał/a:
    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ślepy, czy widzący, wolę kierowac się rozsądkiem.

    Rozsądek i armatura, pierwszy raz słyszę, toż to same emocje.

    > W sobotę kumpel przyjedzie na shadowce, przejadę się, zobaczymy ;-)

    No to daj znać, jak było.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2012-09-06 14:12:02
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    > Ale co się stanie? Pytam bo nie wiem. Armatury którymi miałem
    > okazję się przewieść, jakoś nie urywały dupy z wrażenia.

    Wylądujesz całym ciężarem na kierownicy, po prostu zsuniesz się
    z kanapy bo nie ma się jak zaprzeć. Nie pomaga to w jeździe.

    > Ale co by było gdybyś jechał Shadow 1100, zamiast XJ900?

    Nic wielkiego. Pod górkę v-ki jadą. Mają konkretny moment.
    Miałbym inną pozycję :)

    Szymon

  • 20. Data: 2012-09-06 14:48:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.09.2012 Szymon Machel <s...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    > Wylądujesz całym ciężarem na kierownicy, po prostu zsuniesz się
    > z kanapy bo nie ma się jak zaprzeć. Nie pomaga to w jeździe.

    Eee, nie pisałem o stołku z pierdziawką, tylko o fotelu z kółkami:
    <http://www.autotesty.com.pl/fotki/motocykle/suzuki_
    burgman_650_executive/suzuki_burgman_650_executive_0
    1.jpg>
    <http://www.motocykl-online.pl/img/galery/motocykle-
    yamaha-tmax-white-max-2010.jpg>

    > Nic wielkiego. Pod górkę v-ki jadą. Mają konkretny moment.
    > Miałbym inną pozycję :)

    Taką?
    <http://i1186.photobucket.com/albums/z375/captmorgan
    08070/104_1125.jpg>