  • 1. Data: 2012-08-31 13:53:22
    Temat: wada hamulca tylnego cr 85
    Od: filip3885 <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl>

    Cześć
    Dlaczego jak hamuje tylnym hamulcem to on nie hamuje a płyn hamulcowy jest
    klocki hamulcowe są jeszcze dobre? Przyczyna jest w crossie i tam gdzie
    mam stupke do hamowania taki bolec co nim nacisaka żeby hamował to on jest
    luźny i czsem wypada z tego prawidłowego miejsca, przesto może sie
    zapowietrzyć czy nie?

  • 2. Data: 2012-08-31 13:56:39
    Temat: Re: wada hamulca tylnego cr 85
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "filip3885" <filipdobosz.onet.eu@_NOSPAM_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:60d4d757042712b3a60ad831516075cb$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > gdzie mam stupke do hamowania taki bolec co nim nacisaka żeby hamował
    > to on jest luźny i czsem wypada z tego prawidłowego miejsca, przesto

    Weź wypierdalaj...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-08-31 14:21:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > żeby hamował to on jest luźny i czsem wypada z tego prawidłowego
    > miejsca, przesto może sie zapowietrzyć czy nie?

    A rodzice też niepiśmienni? Może daj klawiature komuś, kto potrafi
    napisać
    to poprawną polszczyzną.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-09-01 11:24:31
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A rodzice też niepiśmienni? Może daj klawiature komuś, kto potrafi napisać
    > to poprawną polszczyzną.

    Uwazaj, bo koles Ci zaraz odpisze "LOL too long didn't read" ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo