  • 21. Data: 2012-09-06 17:43:42
    Temat: Re: Honda shadow 1100
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 13:04, kakmar pisze:

    > Pytanie czym się różni jazda dużym skuterem, od jazdy takim średnim,
    > przyciężkim cruiserem? Pozycja podobna, osiągi podobne, a wrażenia
    > z jazdy? Jakoś wygodniej na fotelu z kółkami i kierownicą.
    > Z motocyklem, zwłaszcza znacznie lżejszym i w miarę mocnym, nie
    > ma jak tego porównywać, dlatego nie o to pytałem.

    Waga Shadow 1100 i XJ900 jest bardzo zbliżona. Obydwa zatankowane
    ważą ok. 265 kg. A moment "Shadowki" jest trochę większy :)
    Więc nie mów "znacznie lżejszy". Kucyków ma mniej ale co z tego?

    Szymon

  • 22. Data: 2012-09-10 12:16:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.09.2012 Szymon Machel <s...@g...com> napisał/a:

    > Waga Shadow 1100 i XJ900 jest bardzo zbliżona. Obydwa zatankowane
    > ważą ok. 265 kg. A moment "Shadowki" jest trochę większy :)

    Wiesz co, przejedź się kiedyś tym momentem, jak się nadarzy okazja.

    > Więc nie mów "znacznie lżejszy". Kucyków ma mniej ale co z tego?

    Będę zgadywał, to z tego, że w porównaniu z XJ900 nie jedzie?

    Ileż można tłumaczyć że maks moment silnika, podawany przez
    producenta, ma podobne znaczenie dla osiągów jak jego kolor.

    --
    kakmaratgmaildotcom