    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda shadow 1100
    Date: Tue, 4 Sep 2012 21:17:31 +0200

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    news:50448bea$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Obawiam się jednak czegoś innego - czy dam sobie radę z czymś takim?
    > Ważę 125 kg przy 180 cm wzrostu (motor ponad dwa razy więcej), ale
    > większość z tego to mięsień piwny, sprawność też już nie ta. Nie
    > jeździłem na motorze ponad 10 lat (a i tak najcięższa była chyba
    > MZtka, czyli 150 kg), ale chyba tego się nie zapomina? - Nie wiem, czy
    > dam radę na takim potworze - a jak wyglebię go podczas jazdy próbnej,
    > to już będzie mój ;-)

    Ja przy podobnej wadzie i trochę wiekszym wzroście pojeździłem na
    shadowce 750 i 1100. Bardzo fajnie się toto prowadzi, naprawdę, wygodne
    i - wbrew pozorom - zwrotne motory (nie to, co szlifierki i skuterki,
    rzecz jasna, ale jest lepiej gdy jedziesz niz wydaje sie, że będzie, gdy
    pierwszy raz na tym siedzisz). Przy twojej masie celuj właśnie w 1100,
    nie powala może mocą, ale moment przyzwoity - do ścigania się nie
    nadaje, ale do dostojnego "zadawania szyku" jak najbardziej.
    To prawda, że np. midnightstar jest ładniejszy i wygląda nowocześniej,
    tudzież bardziej szpanersko, (nigdy na nim nie siedziałem więc nie wiem
    jak się prowadzi, ale parę razy podziwiałem armaturę z blika ;-), ale
    shadowka "daje radę" i jazda na niej sprawia dużo frajdy, wybacza też
    sporo niedoświadczonemu kierownikowi. Jeżeli masz okazję kupić w dobrej
    cenie i jest rzeczywiście w niezłym stanie, to bierz, nie zastanawiaj
    się i nie obawiaj gabarytów, to fajne moto - dla grubasa z pewnością
    lepsze niż ścigacze, na których np. ja wyglądam jak kot (gruby kot),
    czyli idiotycznie.
    Bierz, nie "peniaj" ;-)

    --
    Yogi(n)