    Date: Mon, 03 Sep 2012 14:42:32 +0200
    From: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda shadow 1100

    W dniu 2012-09-03 14:16, MW pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze mogę, tylko nie widze, kogo rucham (ani w co). ;-)
    > Pewnie zmiana okularów pomoże ;-)
    Grzybolem się nie przejmuj to taki nasz lokalny koloryt.
    Czasami pisze z sensem, choć teraz nie :)

    Jeśli miałeś wcześniej jakiś motocykl to tylko na początku będziesz
    musiał uważać dopóki się do niego nie przyzwyczaisz. No chyba, że
    poniesie Cię ułańska fantazja.
    To nie jest jakiś potwór. Z manewrowaniem na parkingach też nie
    powinieneś mieć kłopotów. Mój pierwszy czopek to był duży Midnight Star
    i tylko chwilę potrzebowałem żeby się do masy przyzwyczaić.
    Tak jak napisał Szymon, niski środe ciężkości ułatwia manewry.

    pozdrawiam
    Bartek ZX9R