  • 11. Data: 2014-01-29 16:11:42
    Temat: Re: Historia pewnej naprawy
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 16:06, Marcin N pisze:
    > Czy ten Twój i30 ma już ten nowy środek chłodniczy w klimatyzacji?
    Nie mam zielonego pojęcia.

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-01-29 17:43:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 14:10:24 +0100, Paweł Olaszek
    <o...@g...com> wrote:

    >w Tomaszowie Mazowieckim (nieistniejącym już)

    Zrównali z ziemią Tomaszów Mazowiecki? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-01-29 18:16:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-29 16:06, Marcin N pisze:

    > Czy ten Twój i30 ma już ten nowy środek chłodniczy w klimatyzacji?
    >
    > Ten 10x droższy od starego.
    >
    > Dopiero się zdziwisz przy napełnianiu klimy. A napełnienia teraz
    > zalecają co 2 lata.

    Cena napełnienia to jeszcze mały problem.
    Prawdziwy problem, to gdy takie auto uczestniczy w kolizji i/albo się
    zapali :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2014-01-29 18:20:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 18:16, Adam pisze:

    > Cena napełnienia to jeszcze mały problem.
    > Prawdziwy problem, to gdy takie auto uczestniczy w kolizji i/albo się
    > zapali :(

    Komplet tylnych lamp ponad 5k, to już wiem. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-01-29 18:23:42
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 29 Jan 2014 11:00:12 +0100, anacron wrote:

    > Witam,
    >
    > Opiszę w skrócie, ale generalnie zaczynam mieć uraz do ASO. (...)

    > Autoryzowany dealer HYUNDAI ul. Aleja Jana Pawła II 19A 87-800 Włocławek
    > tel. 54/ 412 55 70

    Historia bardzo przykra, ale czytam to i trochę się zastanawiam, czy we
    Włocławku jest tylko jedno ASO Hyundaia? Może czas zmienić miejsce
    wykonywania napraw?

    Tomek

  • 16. Data: 2014-01-29 18:23:57
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-29 13:55, AZ pisze:

    > No coz, plac i placz albo wiez na zlom ;-)

    No i co potem?
    Weź następne (pewno nowsze) i będziesz miał takie same (pewno większe)
    szanse stać się takim samym obiektem rabunku.

    Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować
    profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2014-01-29 18:28:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 18:23, Tomasz Stiller pisze:

    > Historia bardzo przykra, ale czytam to i trochę się zastanawiam, czy we
    > Włocławku jest tylko jedno ASO Hyundaia? Może czas zmienić miejsce
    > wykonywania napraw?

    Najbliżej, to Płock i Toruń, tez po jednej sztuce, co nie jest
    problemem. Na razie czekam na rozwinięcie sprawy świec żarowych, za
    które nie zapłaciłem. :) das już powiadomiłem i czekamy.

    --
    anacron
    aba/

  • 18. Data: 2014-01-29 19:15:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > No i co potem?

    Rozpacz :-)

    > Weź następne (pewno nowsze) i będziesz miał takie same (pewno większe)
    > szanse stać się takim samym obiektem rabunku.

    To niech wezmie starsze poki jeszcze mozna.

    > Tylko czekać, aż jakaś firma zacznie na dużą skalę produkować
    > profesjonalne repliki Escortów 1.6D z lat '80. To może być pomysł na biznes.

    Junia nie pozwoli. Nie bedziesz mnie i innych obywateli trul jakims
    pasciem. Za pare lat spaliny samochodow z Euro 13 beda pachniec
    swiezo skoszona trawa i fiolkami ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-01-29 19:48:01
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 29 Jan 2014 18:28:23 +0100, anacron wrote:

    > Najbliżej, to Płock i Toruń, tez po jednej sztuce, co nie jest
    > problemem. Na razie czekam na rozwinięcie sprawy świec żarowych, za
    > które nie zapłaciłem. das już powiadomiłem i czekamy.

    Ja bym na Twoim miejscu w pierwszej kolejności przestał jeździć do tego
    ASO. Skoro to nie problem podjechać gdzieś dalej, to pojedź i zobacz czy
    tam nie będzie jednak lepiej.

    Tomek

  • 20. Data: 2014-01-29 21:00:50

    W dniu 29-01-2014 11:01, masti pisze:

    > dopiero? To cierpliwy jesteś. PRzecież wiadomo, że to nie są warsztaty
    > tylko Autoryzowane Punkty Sprzedaży i Montażu Nowych Części Zamiennych

    a kazdy pracujacy tam "mechanik" ma certyfikat z wymiany konkretnej
    czesci. certy wisza w poczekalni. tak jest w toyocie, gdzie np jan
    kowalski jest certyfikowanym wymieniaczem alternatorow, natomiast janina
    nowak ma certa z wymiany paskow klinowych.