  • 21. Data: 2011-09-07 23:54:20
    Temat: Re: Hipotetyczna rozterka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > Używam normalnego i nawet charset ma zadeklarowany prawidłowo.

    Deklaracja charsetu nie zwalnia z nieniszczenia poprawnie zakodowanych
    i zadeklarowanych polskich liter w cytatach. Deklaracja
    polskich grupach - powinno być Content-Transfer-Encoding: 8bit

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-09-08 08:22:50
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Więc słuchamy. :>

    Yes. Sam mam podobny sprzęt. Chiński "poniemiecki" kask i motorynkę ;-)

  • 23. Data: 2011-09-08 08:57:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-07 23:54, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Deklaracja charsetu nie zwalnia z nieniszczenia poprawnie zakodowanych
    > i zadeklarowanych polskich liter w cytatach. Deklaracja
    > polskich grupach - powinno być Content-Transfer-Encoding: 8bit

    Nawet to Quoted by przeszło, gdyby nie miał na sztywno ustawione ISO -
    nie wiem jak można było tak zepsuć ustawienia Thunderbirda.

    Pozdrawiam - MIrek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 24. Data: 2011-09-08 09:10:04
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    > pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?
    >
    > Jak myślicie?
    >
    > --
    sądząc po poziomie niektórych wypowiedzi jest już tu kilku takich ;-)

  • 25. Data: 2011-09-08 09:52:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Sep 2011 23:54:20 +0200, w <5...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > polskich grupach

    Jeeeest.

  • 26. Data: 2011-09-08 09:53:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    > pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?
    >
    > Jak myślicie?

    A jak jakiś newbie wysmaruje ogłoszenie, że sprzeda fiata 126p, otaguje
    itp - to powiesicie na nim wszystkie okoliczne psy ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2011-09-08 10:10:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Thursday, September 8, 2011, 9:52:36 AM, you wrote:

    > Jeeeest.

    Zalecane jest kodowanie 8-bitowe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-09-08 10:13:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 8 Sep 2011 10:10:22 +0200, w <6...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Zalecane jest kodowanie 8-bitowe.

    Tak -- ale to zalecenie.

  • 29. Data: 2011-09-08 10:22:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Yogi\(n\)

    > A jak jakiś newbie wysmaruje ogłoszenie, że sprzeda fiata 126p, otaguje
    > itp - to powiesicie na nim wszystkie okoliczne psy ;-)

    Do mnie mówicie? ;)

  • 30. Data: 2011-09-08 13:13:42
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    > pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?
    >
    > Jak myślicie?

    Oczywiście że może. Przecież nie trzeba posiadać wędki aby lubić łowić ryby.