  • 21. Data: 2014-04-30 08:06:41
    Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
    > "Jeffrey"
    >
    > Jest drugi zestaw parametrów dla zwiększaniu momentu obrotowego.
    > Aktywowany sygnałem zewnętrznym.
    > Myślałem taki przycisk wyprowadzić na pnel sterujący.

    > współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?
    >
    > Robert

    nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest
    wyższy zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w
    parametrach jest zawsze w pobliżu parametrów silnika

    jeffrey

  • 22. Data: 2014-04-30 09:56:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jeffrey"
> [...]
    > zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w parametrach
    > jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
    Gdybyś zechciał zerknąć?
    Wyciąłem tabelki z instrukcji.
    https://www.dropbox.com/s/tb5tjfvmai17wlj/falownik%2
    0parametry.pdf

    A może coś wpisać to poniżej są pliki Worda z tabelką.
    https://www.dropbox.com/s/6miig6x491lqj03/falownik%2
    0parametry4.doc 1.8 Mb
    https://www.dropbox.com/s/ljyyis3fwv8d5vh/falownik%2
    0parametry.docx 53 k

    Prąd przy 400 Hz mam 3,5 A. Podobno to za dużo (0,7 A ma być). Napięcie 220
    V.
    Przy 60 Hz prąf 4 A napięcie 70 V.
    Częstliwość modulacji 15 kHz.

    Robert

  • 23. Data: 2014-04-30 22:22:11
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    0parametry.docx
    > 53 k
    > Prąd przy 400 Hz mam 3,5 A. Podobno to za dużo (0,7 A ma być).

    wychodzi że to parametr 9 i przy stałomomentowym sterowaniu trzeba
    ustawić na 100% czyli prąd znamionowy silnika
    0,7A ? to jakiś mały bzyk

    jeffrey

  • 24. Data: 2014-04-30 22:32:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jeffrey"
    > wychodzi że to parametr 9 i przy stałomomentowym sterowaniu trzeba ustawić
    > na 100% czyli prąd znamionowy silnika
    > 0,7A ? to jakiś mały bzyk

    I tak mam ustawione. Wrzeciono ma 2,2 kW.

    Robert

  • 25. Data: 2014-04-30 23:02:29
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
    > "Jeffrey"
    >
    > I tak mam ustawione. Wrzeciono ma 2,2 kW.
    >
    > Robert

    mi wychodzi prąd 5,5A (przy 230V 3F), skąd 0,7?

    jeffrey

  • 26. Data: 2014-04-30 23:13:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jeffrey"
    > mi wychodzi prąd 5,5A (przy 230V 3F), skąd 0,7?

    Tak mi ktoś powiedział, że tyle powinien wynosić ten prąd. Dlatego chciałem
    zweryfikować.
    Mam 3,5 A przy 220V, 400 Hz.

    Robert