-
21. Data: 2014-04-30 08:06:41
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Robert Wańkowski wrote:
> "Jeffrey"
>>> Jeszcze nie wiem jak będzie z mocą na małych obrotach przy U/f.
>>> Robert
>> jak będzie za mało to przełączysz na nieliniowy U/f ( z podbiciem
>> momentu)
>
> Jest drugi zestaw parametrów dla zwiększaniu momentu obrotowego.
> Aktywowany sygnałem zewnętrznym.
> Myślałem taki przycisk wyprowadzić na pnel sterujący.
>
>
>> nie zapomnij też wpisać prądu silnika i współczynnika przeciążenia
>> a w ogóle to może w silniku jest uzwojenie termiczne, to warto je
>> wykorzystać
> współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?
>
> Robert
nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest
wyższy zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w
parametrach jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
jeffrey
-
22. Data: 2014-04-30 09:56:10
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
"Jeffrey"
>> współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?
>> Robert
> nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest wyższy
> zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w parametrach
> jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
> jeffrey
Gdybyś zechciał zerknąć?
Wyciąłem tabelki z instrukcji.
https://www.dropbox.com/s/tb5tjfvmai17wlj/falownik%2
0parametry.pdf
A może coś wpisać to poniżej są pliki Worda z tabelką.
https://www.dropbox.com/s/6miig6x491lqj03/falownik%2
0parametry4.doc 1.8 Mb
https://www.dropbox.com/s/ljyyis3fwv8d5vh/falownik%2
0parametry.docx 53 k
Prąd przy 400 Hz mam 3,5 A. Podobno to za dużo (0,7 A ma być). Napięcie 220
V.
Przy 60 Hz prąf 4 A napięcie 70 V.
Częstliwość modulacji 15 kHz.
Robert
-
23. Data: 2014-04-30 22:22:11
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Robert Wańkowski wrote:
> "Jeffrey"
>>> współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed
>>> utykiem?
>>> Robert
>> nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest
>> wyższy zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w
>> parametrach jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
>> jeffrey
> Gdybyś zechciał zerknąć?
> Wyciąłem tabelki z instrukcji.
> https://www.dropbox.com/s/tb5tjfvmai17wlj/falownik%2
0parametry.pdf
>
> A może coś wpisać to poniżej są pliki Worda z tabelką.
> https://www.dropbox.com/s/6miig6x491lqj03/falownik%2
0parametry4.doc
> 1.8 Mb
> https://www.dropbox.com/s/ljyyis3fwv8d5vh/falownik%2
0parametry.docx
> 53 k
> Prąd przy 400 Hz mam 3,5 A. Podobno to za dużo (0,7 A ma być).
> Napięcie 220 V.
> Przy 60 Hz prąf 4 A napięcie 70 V.
> Częstliwość modulacji 15 kHz.
>
> Robert
wychodzi że to parametr 9 i przy stałomomentowym sterowaniu trzeba
ustawić na 100% czyli prąd znamionowy silnika
0,7A ? to jakiś mały bzyk
jeffrey
-
24. Data: 2014-04-30 22:32:55
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
"Jeffrey"
> wychodzi że to parametr 9 i przy stałomomentowym sterowaniu trzeba ustawić
> na 100% czyli prąd znamionowy silnika
> 0,7A ? to jakiś mały bzyk
I tak mam ustawione. Wrzeciono ma 2,2 kW.
Robert
-
25. Data: 2014-04-30 23:02:29
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Robert Wańkowski wrote:
> "Jeffrey"
>> wychodzi że to parametr 9 i przy stałomomentowym sterowaniu trzeba
>> ustawić na 100% czyli prąd znamionowy silnika
>> 0,7A ? to jakiś mały bzyk
>
> I tak mam ustawione. Wrzeciono ma 2,2 kW.
>
> Robert
mi wychodzi prąd 5,5A (przy 230V 3F), skąd 0,7?
jeffrey
-
26. Data: 2014-04-30 23:13:11
Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
"Jeffrey"
>> I tak mam ustawione. Wrzeciono ma 2,2 kW.
>> Robert
> mi wychodzi prąd 5,5A (przy 230V 3F), skąd 0,7?
Tak mi ktoś powiedział, że tyle powinien wynosić ten prąd. Dlatego chciałem
zweryfikować.
Mam 3,5 A przy 220V, 400 Hz.
Robert