-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <535509ff$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
<535572de$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<53558fca$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<lj83h3$m32$1@node2.news.atman.pl>
<53579a2c$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<lj8p80$coq$1@node2.news.atman.pl>
<53600d4e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
<53601b17$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<536023dc$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Date: Wed, 30 Apr 2014 08:06:41 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140428-1, 2014-04-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <536092f5$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.62.78
X-Trace: 1398838005 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 83.25.62.78:1320
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664187
[ ukryj nagłówki ]Robert Wańkowski wrote:
> "Jeffrey"
>>> Jeszcze nie wiem jak będzie z mocą na małych obrotach przy U/f.
>>> Robert
>> jak będzie za mało to przełączysz na nieliniowy U/f ( z podbiciem
>> momentu)
>
> Jest drugi zestaw parametrów dla zwiększaniu momentu obrotowego.
> Aktywowany sygnałem zewnętrznym.
> Myślałem taki przycisk wyprowadzić na pnel sterujący.
>
>
>> nie zapomnij też wpisać prądu silnika i współczynnika przeciążenia
>> a w ogóle to może w silniku jest uzwojenie termiczne, to warto je
>> wykorzystać
> współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?
>
> Robert
nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest
wyższy zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w
parametrach jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
jeffrey
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.14 09:56 Robert Wańkowski
- 30.04.14 22:22 Jeffrey
- 30.04.14 22:32 Robert Wańkowski
- 30.04.14 23:02 Jeffrey
- 30.04.14 23:13 Robert Wańkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=