-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <535509ff$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
<535572de$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<53558fca$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<lj83h3$m32$1@node2.news.atman.pl>
<53579a2c$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<lj8p80$coq$1@node2.news.atman.pl>
<53600d4e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
<53601b17$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<536023dc$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
Date: Wed, 30 Apr 2014 08:06:41 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140428-1, 2014-04-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <536092f5$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.62.78
X-Trace: 1398838005 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 83.25.62.78:1320
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664187
[ ukryj nagłówki ]Robert Wańkowski wrote:
> "Jeffrey"
>>> Jeszcze nie wiem jak będzie z mocą na małych obrotach przy U/f.
>>> Robert
>> jak będzie za mało to przełączysz na nieliniowy U/f ( z podbiciem
>> momentu)
>
> Jest drugi zestaw parametrów dla zwiększaniu momentu obrotowego.
> Aktywowany sygnałem zewnętrznym.
> Myślałem taki przycisk wyprowadzić na pnel sterujący.
>
>
>> nie zapomnij też wpisać prądu silnika i współczynnika przeciążenia
>> a w ogóle to może w silniku jest uzwojenie termiczne, to warto je
>> wykorzystać
> współczynnik przeciążenia? To jest to samo co ochrona przed utykiem?
>
> Robert
nie , to odpowiednik zabezpieczenia termicznego (przeciążenia) jest
wyższy zwykle o 15% i przyjmuje wartość 115% prądu znamionowego, w
parametrach jest zawsze w pobliżu parametrów silnika
jeffrey
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.14 09:56 Robert Wańkowski
- 30.04.14 22:22 Jeffrey
- 30.04.14 22:32 Robert Wańkowski
- 30.04.14 23:02 Jeffrey
- 30.04.14 23:13 Robert Wańkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- Wieszanie się przy aktywnym SMP
- Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- Odkurzacz mnie bije :(
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka