  • 51. Data: 2011-02-07 12:01:33
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Sie nie daje wyciagnac :-)

    Poważnie? Może się po prostu... popsuła albo to jakaś dziwna wersja? ;)

  • 52. Data: 2011-02-07 14:10:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Feb 2011 22:13:54 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Jesteś bogiem!

    Jest Was dwóch.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2011-02-07 14:13:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 07 Feb 2011 11:01:33 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Poważnie? Może się po prostu... popsuła albo to jakaś dziwna wersja? ;)

    Tak samo było w Transicie. Czyli Ford tak ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2011-02-07 14:23:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/02/2011 19:43, to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Chyba jak się jedzie 20 km/h i dodatkowo niedowidzi. Ja zawsze patrzę
    > dalej niż sięgają światła mijania (pomijając jazdę w absolutnych
    > ciemnościach). Jeśli oświetlenie jest w miarę dobre, to w ogóle patrzę
    > kilkaset metrów w przód a resztę obserwuję kątem oka. Wy robicie jakoś
    > inaczej?

    My tylko hamujemy na 4 metrach na sniegu. :(

    Kamil

  • 55. Data: 2011-02-07 16:08:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Tak samo było w Transicie. Czyli Ford tak ma.

    Jaki to był rocznik? We wszystkich w miarę współczesnych Fordach da się
    włączyć osobno przeciwmgłowe.

  • 56. Data: 2011-02-07 16:33:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 07 Feb 2011 15:08:34 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Jaki to był rocznik? We wszystkich w miarę współczesnych Fordach da się
    >włączyć osobno przeciwmgłowe.

    2003

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2011-02-07 17:24:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > 2003

    No to może dostawczaki są zacofane. ;) W osobowych Fordach z tego wieku
    już raczej można włączyć same przeciwmgłowe. ;)

  • 58. Data: 2011-02-07 17:28:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > My tylko hamujemy na 4 metrach na sniegu. :(

    To się wyjaśniło, skoro hamują na 4 metrach, to wystarczy, jak patrzą
    10-20 metrów w przód. ;)

  • 59. Data: 2011-02-07 17:32:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 07 Feb 2011 16:24:15 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >No to może dostawczaki są zacofane. ;) W osobowych Fordach z tego wieku
    >już raczej można włączyć same przeciwmgłowe. ;)

    W Mondeo MK4 owszem - tam jest oddzielny wyłącznik przednich i tylnych
    pm. W MK3, szczerze mówiąc, nie pamiętam, ale tam jest podobny, jak
    nie taki sam przełącznik jak w MK2. A w MK2 własnie jest tak, jak w
    Transicie z 2003.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2011-02-07 17:37:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

> [...]
    > pm. W MK3, szczerze mówiąc, nie pamiętam, ale tam jest podobny, jak nie
    > taki sam przełącznik jak w MK2. A w MK2 własnie jest tak, jak w

    W mk3 da się włączyć same przeciwmgłowe.