  • 61. Data: 2011-02-07 17:39:16
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 07 Feb 2011 16:37:07 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >W mk3 da się włączyć same przeciwmgłowe.

    Ciekawe. Instrukcja twierdzi że się nie da. Tylko z mijania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2011-02-07 17:42:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Ciekawe. Instrukcja twierdzi że się nie da. Tylko z mijania.

    Da się na 100%, w każdym razie w tym, którym jeździłem.

  • 63. Data: 2011-02-07 17:44:10
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 16:28, to wrote:
    > begin kamil

    > To się wyjaśniło, skoro hamują na 4 metrach, to wystarczy, jak patrzą
    > 10-20 metrów w przód. ;)

    Dalej i tak nic nie widac, bo przeciez hamuje sie na zaspie, ktora
    zaslania droge..

    Kamil

  • 64. Data: 2011-02-07 18:51:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 09:08:48 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > Serio? Takiego patentu jeszcze nie widziałem. W MB włącza się jak najbardziej
    > oddzielne. Za to nie da się włączyć tylnich przeciwmgielnych bez przednich.

    Co osobiście uważam za kretynizm...

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2011-02-07 21:14:33
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > po 5 browarze bys tez inaczej gadal

    a Ty chyba nigdy w mgle nie jechales albo jestes jednym z tych co
    wlaczja p.mgielne jak tylko drobne opary mgly sie pojawiaja.

    Halogeny tak naprawde maja zastosowanie wylacznie gdy mgla jest tak
    mocna ze standardowe swiatla oslepiaja bo sie odbijaja od mgly -
    dlatego halogeny sa tak nisko i tylko wtedy sie sprawdzaja.

  • 66. Data: 2011-02-07 21:16:00
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > ale poprawiają widoczność bliskosiężną i pozwalaj anp uniknąć wjechania w
    > wielką dziurę niewidoczną w światłach dalekosiężnych :)

    szczegolnie jak jedziesz 50+km/h - na pewno zdazysz zareagowac. jedyne
    czemu sluza to wkur.... innych jadacych z naprzeciwka

    > i wciąż nie rozumiem tych pisków o tym ze jakoby to halogeny oślepiają...
    > oślepiają te zejefajne lampy xenonowe oraz szroty ze źle ustawionymi
    > światłami.

    oslepiaja i juz

  • 67. Data: 2011-02-07 21:39:45
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]

    mocna ze standardowe swiatla oslepiaja bo sie odbijaja od mgly -
    dlatego halogeny sa tak nisko i tylko wtedy sie sprawdzaja.

    a myslisz dlaczego zalozylem ten watek?

  • 68. Data: 2011-02-08 09:38:39
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 7 Lut, 21:14, hamberg <r...@g...com> wrote:

    > Halogeny tak naprawde maja zastosowanie wylacznie gdy mgla jest tak
    > mocna ze standardowe swiatla oslepiaja bo sie odbijaja od mgly -
    > dlatego halogeny sa tak nisko i tylko wtedy sie sprawdzaja.

    Niekoniecznie. Bywa, ze na mokrej, dziurawej jezdni pomagaja dostrzec
    dziure nieco wczesniej. Fakt, ze teoretycznie niezgodnie z przepisami.

    pozdr
    AA

  • 69. Data: 2011-02-08 10:15:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Co osobiście uważam za kretynizm...

    Tak się zastanawiam: w jakich warunkach by się to przydało?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 70. Data: 2011-02-08 10:54:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Tak się zastanawiam: w jakich warunkach by się to przydało?

    W takich, gdy widoczność jest na tyle mała, że warto włączyć tylne, ale
    na tyle duża, ze nie warto wyłączać świateł mijania i włączać w zamian
    przeciwmgłowych.