  • 21. Data: 2009-09-29 14:58:20
    Temat: Re: Hahahaha, 1000 PLN i 20 pktow przed sniadaniem :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Nie oceniaj ludzi po stopniach, wprawdzie aspirant Y z tego gejowozu jest
    > rzeczywiscie nieco sztywnawy za to sierzant X zyskuje sporo juz po kilku
    > slowach rozmowy. To sympatyczny mlody czlowiek rozumiejacy iz wstyd
    > wypisywac mandat motocykliscie za dwucyfrowy wynik w miescie. Nawet jesli
    > ten motocyklista na odcinku 500 m mogl zebrac 16 pkt :)

    to byla obwodnica radzymina i bylo dobrze czycyfrowo.

    A x i Y byli wporzo bo powiedzieli - zgarnelismy Pana tutaj, bo tu jest
    czyste 2 pasy a jakby Pan tam dalej pojechal to pewnie i przekroczenie
    ciaglej i 3-krotne na ograniczeniu do 70 by sie trafilo ?

    A tak to raptem 10 punktow, w dodatku sie tydzien temu przedawnilo
    :-)

    Chlopaki OK, tylko przez te kolory (moje i ich) postronni mogli to
    wziasc za nagly zlot mniejszosci seksualnej :-)

    KJ

  • 22. Data: 2009-09-29 15:50:28
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > A tak to raptem 10 punktow, w dodatku sie tydzien temu przedawnilo
    > :-)

    Ach, Zjednoczone Krolestwo i punkty wazne 3-4 lata... :(

  • 23. Data: 2009-09-29 20:55:04
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > fory w stosunku do uciekiniera. Ponadto te patrole mają auta znacznie
    > mocniejsze niż się ludziom
    > wydaje. Na tyle mocne, że nie moc auta jest ograniczeniem. Moim zdaniem,
    > polska droga nie zniesie
    > więcej niż 200KM.
    > A policjanci na prawdę potrafią jeździć i to podejrzewam, że znacznie
    > lepiej niż się ludziom wydaje.
    > Ode mnie na pewno (sprawdzałem).

    1. 200KM to po prostu radykalnie podnosi poprzeczke - samochodowi i
    kierownikowi. da sie w pl zuzytkowac i ponad 250KM, ale... dobrym autem i
    kierownikowi co wie ze trzeba sie cale zycie uczyc - sa szkolenia jazd
    ekstremalnych, i je serdecznie polecam. zycie jest za krotkie, zeby miec
    przekonanie pt "jestem zaj....tym kierowca". nikt nie jest. cale zycie mozna
    sie uczyc, i zabraknie czasu.
    2. z misiaczkami roznie bywa - generalnie, umiejetnosci maja rozne, tudziez
    sprzet. szczegolnie ostatnio, jak widze , zostali "uszczesliwieni"
    wynalazkami klasy KIA.
    teoretycznie, dobry kierowca w dobrym aucie moze uciec - ale czy warto?
    i nie chodzi o punkty czy mandat - ale o zycie - wlasne, albo czyjes.

    Alex.(samochodowo, milosnik AWD, motocyklowo - rutututni)

  • 24. Data: 2009-09-29 23:31:27
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Alex D. B. pisze:
    > teoretycznie, dobry kierowca w dobrym aucie moze uciec - ale czy warto?

    Jak ktorys zwieje bez znaczenia czy auto/moto to i tak policza sobie
    bonusowo na nastepnym i poblazac nie beda nawet gdy wykroczenie jest
    znikome. Jak mi machaja to hebluje (czasami sie swieci oczami, czasami
    wystarczy krotka rozmowa a czasami sa i punkty + $, roznie bywa),
    przynajmniej sie ciesza jak male dzieci ze ktos na 2oo sie zatrzymal ;)
    Co nie zmienia faktu ze czasami trafiaja sie ludzie, a czasami sluzbisci
    twardo trzymajacy sie taryfikatora i mentalnosci typu "pokaze mu ze ja
    tu rzadze".

    > i nie chodzi o punkty czy mandat - ale o zycie - wlasne, albo czyjes.

    Jest ryzyko-jest zabawa :) Ale generalnie lepiej leciec +50 po nocy na
    pustej drodze w miescie niz w dzien. I ogolnie - z rozumem.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2009-10-11 17:51:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > A policjanci na prawdę potrafią jeździć i to podejrzewam, że
    > znacznie lepiej niż się ludziom wydaje.
    > Ode mnie na pewno (sprawdzałem).

    To poczytaj w internecie o losach kilku olsztyńskich renault megane.
    Conajmniej dwie zostały skasowane w wyniku pościgów, z czego jedna na
    sto% dlatego, że uciekinier był zwyczajnie lepszym kierowcą. No i na
    bank miał lepszą motywację.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 26. Data: 2009-10-14 13:04:30
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Oct 11, 6:51 pm, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jasio
    > vx etz
    > Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    ykloweFAQ&v=qvj

    pierwsze co znalalzem to BMW kontra 12 letnie Mondeo, rzeczywiscie
    rozbite przez policje. Ale wierze Ci na slowo i szukam dalej.