  • 11. Data: 2009-09-29 13:49:43
    Temat: Re: Hahahaha, 1000 PLN i 20 pktow przed sniadaniem :)
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 29 Sep 2009 15:29:30 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
    > Z moich doświadczeń wynika, że jest to praktycznie niemożliwe.

    Jak komuś się wydaje, że ulice miasta to tor wyścigowy to pewnie tak.

    Jak ktoś ma enduro i zna okolicę w której zwiewa to bez większego problemu,
    podejrzewam. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2009-09-29 13:51:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    fv pisze:

    > Z moich doświadczeń wynika, że jest to praktycznie niemożliwe. Pojazd
    uprzywilejowany ma zbyt duże
    > fory w stosunku do uciekiniera.

    1. Kwestia determinacji ridera - jak potrafia niektorzy odwinac to az
    oczy nie nadazaja za nimi patrzec.
    Wg mnie nie ma takiego auta zeby za nimi pogonic.

    2. Warunkow drogowych - im wiekszy ruch tym latwiej uciec.

    > Na tyle mocne, że nie moc auta jest ograniczeniem. Moim zdaniem,
    polska droga nie zniesie
    > więcej niż 200KM.

    Moc auta nie jest faktycznym ograniczeniem, powyzej 200 KM po prostu
    brakuje umiejetnosci i jaj na cos wiecej niz odkrecenie na prostej.

    > A policjanci na prawdę potrafią jeździć i to podejrzewam, że znacznie lepiej niż
    się ludziom wydaje.
    > Ode mnie na pewno (sprawdzałem).

    Mnie sprawdzili 2 razy.

    Za pierwszym sie wloklem bo mialem smutny dzien - kolega zglebil.

    Za drugim bo chcialem puscic idiote w pedalsko-szaragdowo-metalicznym
    passacie co sie za mna chcial przypiac. Kto by pomyslal, ze ten gejowoz
    prowadza sierzant X i aspirant Y ?

    Co nie zmienia faktu, ze lepiej ze metoda: nagraj-dogon-zatrzymaj-wrecz
    mandat jest dla nas lepsza - bo zawsze wiemy kiedy dostajemy punkty i
    ile niz metoda: nagraj-jedz na komende-wypisz mandat i wezwanie - bo
    wtedy to ilosc mandatow z kazdego policyjnego auta bylaby przerazajaca.

    KJ

  • 13. Data: 2009-09-29 14:05:10
    Od: fv <f...@c...com>

    KJ Siła Słów wrote:

    > 1. Kwestia determinacji ridera - jak potrafia niektorzy odwinac to az
    > oczy nie nadazaja za nimi patrzec.
    > Wg mnie nie ma takiego auta zeby za nimi pogonic.

    Ale mowa o obwodnicy czy o normalnej, zatłoczonej drodze typu 61, 17, 7, 8, 9, 12?
    Bo na normalnej, tłocznej drodze to rutynowych pościgowych patroli raczej dużo nie
    ma.

    > 2. Warunkow drogowych - im wiekszy ruch tym latwiej uciec.

    Motocyklem ;-) Ale od czasu jak zobaczyłem jak policja potrafi na czołówkę z tirem
    lecieć, już nie
    jestem optymistą przy ucieczkach.

    Zresztą bez sensu. Lepiej się szybko zatrzymać, bo może będzie mało punktów.

    W razie czego, jestem w każdej chwili gotowy na egzamin teoretyczny - z przepisami
    staram się być na
    bieżąco. Wolę to niż niepewną ucieczkę. A fantazje realizuję w grach komputerowych
    ;-))

    > polska droga nie zniesie
    >
    > Moc auta nie jest faktycznym ograniczeniem, powyzej 200 KM po prostu
    > brakuje umiejetnosci i jaj na cos wiecej niz odkrecenie na prostej.

    Nie mogę się zgodzić. Brakuje przyczepności, zwłaszcza do hamowania. Zawieszenia też
    osiągają swój
    limit, nawet te sportowe - bo one są na tor płaski a nie na semi-offroad.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 14. Data: 2009-09-29 14:21:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    fv pisze:

    > W razie czego, jestem w każdej chwili gotowy na egzamin teoretyczny - z przepisami
    staram się być na
    > bieżąco.

    Ja tam z przepisow to pamietam tylko ten na jajecznice :-)

    > Nie mogę się zgodzić. Brakuje przyczepności, zwłaszcza do hamowania. Zawieszenia
    też osiągają swój
    > limit, nawet te sportowe - bo one są na tor płaski a nie na semi-offroad.

    Nie moge sie obronic :-)
    Pare kolek na miedzianej nic mnie nie nauczylo, oprocz tego ze
    otworzylo mi szeroko oczy - przy dobrych autach ogranicza psycha, nie
    auto.

    KJ

  • 15. Data: 2009-09-29 14:22:13
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Za drugim bo chcialem puscic idiote w pedalsko-szaragdowo-metalicznym
    passacie co sie za mna chcial przypiac. Kto by pomyslal, ze ten gejowoz
    > prowadza sierzant X i aspirant Y ?

    Nie oceniaj ludzi po stopniach, wprawdzie aspirant Y z tego gejowozu jest
    rzeczywiscie nieco sztywnawy za to sierzant X zyskuje sporo juz po kilku
    slowach rozmowy. To sympatyczny mlody czlowiek rozumiejacy iz wstyd
    wypisywac mandat motocykliscie za dwucyfrowy wynik w miescie. Nawet jesli
    ten motocyklista na odcinku 500 m mogl zebrac 16 pkt :)

  • 16. Data: 2009-09-29 14:33:50
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Jak ktoś ma enduro i zna okolicę w której zwiewa to bez większego problemu,
    > podejrzewam. :-)

    Pamiętam kilka ucieczek na.. WSK:-)fakt że uciekający był u siebie dawał
    mu wielką przewagę,skręcał po prostu w ścieżkę,tyle że u któregoś
    Policja czekała spokojnie na podwórku czekając aż wróci:-)
    Chociaż jednego raz dogonili,uciekał strasznie zarżniętą Jawą,pod górę
    jechał ze 40 z asfaltu nie zjeżdżał, no i brakło mu paliwa:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-09-29 14:43:31
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Monster"
[...]

    No i nieudane ucieczki konczyly sie najczesciej pchaniem sprzeta do domq na
    obu kapciach (chyba ze sie mialo dodatkowe wentyle i pompke :) a w
    najbardziej ekstremalnych przypadkach tzw kolegium ds. wykroczen :)
    O jezu ile razy ja stawalem przed tymi dziadkami z ORMO za te pieprzone
    motocykle :)

  • 18. Data: 2009-09-29 14:47:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > najbardziej ekstremalnych przypadkach tzw kolegium ds. wykroczen :)
    > O jezu ile razy ja stawalem przed tymi dziadkami z ORMO za te pieprzone

    Kumpel od najgorliwszego Ormowca-był instruktorem nauki jazdy więc
    ciągle na zwiadach,dostał dodatkowo kilka razy lizakiem po głowie:-)_

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-09-29 14:49:05
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Kumpel od najgorliwszego Ormowca-był instruktorem nauki jazdy więc ciągle na
    zwiadach,dostał dodatkowo kilka razy lizakiem po głowie:-)_

    No bo to byl tzw spoleczny kontroler ruchu drogowego - jak Pan
    Samochodzik... :)

  • 20. Data: 2009-09-29 14:55:38
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > No bo to byl tzw spoleczny kontroler ruchu drogowego - jak Pan
    > Samochodzik... :)

    na cholerę bardziej trzeba było uważać niż na dzielnicowego,zostało mu
    do dziś,ale teraz tylko bezskutecznie atakuje parkujących pod jego
    balkonem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S