  • 11. Data: 2010-04-22 16:31:44
    Temat: Re: HP mini 2133 zwis przy uruchamianiu
    Od: Sławomir <j...@g...com>

    > Różnica między trybem awaryjnym, a normalnym tkwi w ładowaniu sterowników -
    > najprawdopodobniej któryś ze sterowników wywala Ci system. Coś ostatnio
    > instalowałeś, aktualizowałeś? Nie wyklucza to też problemu sprzętowego.

    No właśnie nic nie instalowałem. Generalnie to był odpalony i zaczął
    się wieszać. Nie miałem do niego akurat serca więc wyłączyłem i
    odpalałem dopiero po kilku dniach. No i zastały mnie takie rewelacje.
    Mam nadzieję, że to coś z sterownikami a nie sprzętem bo właśnie mi
    się na niego gwarancja skończyła:) Na razie leży i czeka aż będę miał
    więcej czasu w weekend i się nim zajmę.