  • 11. Data: 2024-06-24 20:56:00
    Temat: Re: HDMI
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:cdls2ktsadm1$.1bozm8z1j5piv$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > A do cholery, wejścia sygnałowe powinny być odporne na takie
    > przeciążenie. Medal z kartofla dla konstrukcjonisty.

    HDMI jest niby hot-pluggable ale ja podłączam zawsze z obawą
    elektryczna i mechaniczną. Staram się nie podłączać kabla wiele razy i
    pod napięciem. Praktycznie raz wsadzone trzy kable HDMI po zakupie
    telewizora tam siedzą niewyciągane. Licho nie śpi.

    Znowu w pracy testerzy podłączają przewoźne monitory do maszyn
    pierdylion razy przez HDMI i nic sie nie dzieje ani maszynie ani
    monitorowi Dell P2412H. No ale tu uziemienia PE mamy perfekcyjne.
    Wiedziałbym, że ubili komputer bo ja te komputery wmontowuje.

    > Jakby głowica antenowa wysiadała przy każdym
    > piorunie w okolicy to nikt by nie kupił telewizora. A z kabla
    > antenowego potrafią strzelać iskry na kilka cm jak piorun a na
    > kilka mm jak tylko większa chmurka.

    Ale w głowicy na wejsciu jest zwarcie cewką do masy dla nie HF.
    Chyba ze cewka jest na pcb i zostanie zjarana przez prad wchodzący.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 12. Data: 2024-06-25 00:40:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6vjeO.151118$bHO6.3098@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > Nie mogą tam jakiś diodek zabezpieczających fabrycznie dodawać na
    > wrażliwych liniach złącza?

    Pewnie dają diodki tylko spaliły się.

    https://forums.developer.nvidia.com/t/hdmi-port-for-
    custom-jetson-carrier-board/164891