    Date: Wed, 11 Feb 2015 22:23:10 -0500
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]

    Dysk to 2TB Seagate, SATA 3,5'', wewnętrzny.
    Najpierw zaczęły padać sektory. Potraktowałem dysk chkdsk. znalazł
    trochę błędnych. Poprzypisywał dane. Kazał zrestartować komputer. Po
    restarcie wszystko jakby grało. Dysk jest widoczny, z cala zawartością,
    ale nie można wejść do żadnego z katalogów, w katalogu głównym, wiec
    dane nie są dostępne. Chkdsk zapuszczony z systemu mówi, że dysk jest
    RAW i chkdsk działać nie będzie. W managerze dysku jest jak byk, że to
    dysk NTFS. Podczas startu systemu można jednak wystartować chkdsk i nie
    zgłasza problemu o format, znajduje jakieś błędy. Naprawie je, ale potem
    nadal jest to samo.
    SeaTools, narzędzie od Seagatea nie na wiele się zdaje. Wszystkie testy
    padają. Nie potrafi nawet przeczytać informacji co to za dysk. Systemowy
    manager urządzę, takich problemów nie ma.
    Nie używałem jeszcze HDD Regeneratora, ale po ostatnim użyciu, mam
    mieszane uczucia na temat poprawności jego działania.
    Ktos potrafi polecić co z tym dyskiem zrobić, jak przywrócić poprawną
    pracę dysku? Jakiego narzędzia użyć? Z góry dzięki za poradę. <rs>