  • Data: 2015-02-12 19:44:25
    Temat: Re: HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/12/2015 7:51 AM, rageofhonor wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Spróbuj program Active@ Partition Recovery. Przywrociło mi wszystkie
    > partycje jak kiedyś straciłem.
    > Nie pamiętam powodu utraty jednak może w twoim wypadku też uda się je
    > przywrócić.

    dzieki za sugestie. uzywalem kiedys tego programu.

    > Jesli Bootuje z tego dysku to chyba partycja C jest OK. Więc nie wiem
    > czy ryzykować przywrócić partycję bo to może pogorszyć sprawę.

    wlasnie. tu chodzi o przywrocenie struktury katalogow/plikow, wiec nie
    wiem do konca, czy to narzedzie sie do tego nadaje, ale co mi szkodzi
    sprobowac. z tego co pamietam, nie jest jakies specjalnie inwazyjne.

    > Zaleca się sprawdzić co mówi narzędzie do odczytu SMART typu: Victoria,
    > HD Tune czy Speedfan.
    > Sprawdzałeś na innym kompie czy pliki są dostępne?

    nie wrzucalem w inny komputer. to jest jakis pomysl. dzieki. <rs>