  • Data: 2012-08-13 23:31:27
    Temat: HDD na magazyn / serwer
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pierwszy post na tej grupie - oczywiście w nagłej potrzebie :).

    Szukam opinii o dyskach Seagate Pipeline (tych nowszych: 1 i 1.5 TB).

    Priorytety to bezawaryjność i cisza. Dysk tymczasowo wyląduje w PC
    jako systemowy, a potem zrobię na nim magazyn albo wsadzę w domowy
    serwer. Z tych powodów chodzi raczej o modele chłodne i ciche
    - wydajność jest mniej istotna.

    Pod uwagę brałem także WDC Green (podobno lepsza kultura pracy), ale
    odstraszyło mnie trochę to parkowanie głowicy i reszta bajerów.

    Z rzeczy ogólniejszych: mam na to 400zł i muszę się szybko zdecydować,
    bo aktualny dysk prawdopodobnie odejdzie wkrótce (regularne I/O errors).

    Dysk nie może sprawiać problemów pod Linuxem (jeśli są jeszcze takie,
    które sprawiają).

    pozdrawiam,
    PK