  • Data: 2012-08-14 20:38:43
    Temat: Re: HDD na magazyn / serwer
    Od: Salata <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi ostatnio jeden z felernej serii Seagate wyzional ducha. Niestety juz
    po gwarancji. Wczesniej dwa z tej samej serii wrocily jako refurbished.
    Ja bym kupowal dyski z najdluzsza mozliwie gwarancja. Niestety na
    stronie Seagate/Samsung takiej informacji nie widze, na stronie WD jest
    napisane ze seria Black ma najdluzsza gwarancje - 3 lata.

    Seagate skrocil nie tak dawno gwarancje na HDD do jednego roku wiec cos
    swiadczy o jakosci tych dyskow. Poza tym SMART czesto pokazuje problem,
    a narzedzie Seatools, ktore jest traktowane jako podstawa RMA takiego
    problemu nie widzi. Kiedys bylem zwolennikiem Seagate, teraz raczej
    wroce do Hitachi lub WD. Chociaz nada wszystkie moje HDD to Seagate.

    Przy obecnym upakowaniu GB/cal^2 nie ma co liczyc, ze dysk wytrzyma piec
    lat, a 50000 MTBF nalezy gleboko w bajki schowac.

    BTW jakis producent oferuje 5 lat gwarancji na dysk?

    Pozdrawiam
    Salata