-
1. Data: 2013-11-12 11:27:19
Temat: H4 zamiast R2
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciwą strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
2. Data: 2013-11-12 13:46:03
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
To też za mało.
Nie regulator czasami ?
Pzdr
JKK
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
3. Data: 2013-11-12 14:17:49
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
> W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
>
>> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
>> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
>> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
>
> To też za mało.
> Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku.
Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca
14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
4. Data: 2013-11-13 00:39:18
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: AZ <a...@g...com>
Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
> Witam
> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
> 55/60
> Motocykl to GN250.
> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
> wlasciwą strone...
> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
>
Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
--
Artur
ZZR 1200
-
5. Data: 2013-11-13 11:33:46
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
> Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
>> Witam
>> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
>> 55/60
>> Motocykl to GN250.
>> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
>> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
>> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
>> wlasciwą strone...
>> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
>> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
>>
> Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
> da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz
nie są tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoś tracą swe
właściwosci z upływem lat?
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
6. Data: 2013-11-13 11:50:21
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
>> Nie regulator czasami ?
>
> Trudno stwierdzic.
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
Jest też opisane, jak za pomocą kieszonkowego miernika sprawdzić regulator.
https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThm
NGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=dr
ive_web&hl=en_GB&pli=1
Pzdr
JKK
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
7. Data: 2013-11-13 12:07:17
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
> W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
>
>>> Nie regulator czasami ?
>>
>> Trudno stwierdzic.
>
> W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
> powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
8. Data: 2013-11-13 12:24:03
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: MrGlub <g...@g...com>
MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
> W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
>> W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
>>
>>>> Nie regulator czasami ?
>>>
>>> Trudno stwierdzic.
>>
>> W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
>> powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
>
> No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
> Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
A może wymiana świateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczędności
dla żarówki H4?
--
NC700XD
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
9. Data: 2013-11-13 18:59:55
Temat: Re: H4 zamiast R2
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-11-13, MrGlub <g...@g...com> wrote:
>>
>> No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
>> Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
>
> A może wymiana świateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczędności
> dla żarówki H4?
>
No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.
--
Artur
ZZR 1200