  • 1. Data: 2013-11-09 19:49:02
    Temat: Problem z Yamaha Jog
    Od: zawada134 <marek.fenderecki@_NOSPAM_o2.pl>

    Ostatnio kupiłem Starego Yoga Smile Setup jest dość ładny w nim wszystko
    jak nowe ale mam problem skuter odpala jak jest zimy jak ciepły nie osadza
    mi się olej na świecy świeca czarno brązowa skuter jak już odpali i chodzi
    chwile to strasznie dymi sam robię mieszankę . Po pewnej chwili słychać
    wystrzał z tłumika i nie chce już odpalić .
    Setup :
    70ccm WM motors wał seria sprzegło malossi wraz z dzwonem i paskiem
    wariator polini przeciw talerz też no i jak by inaczej TT Smile Prosił bym
    o padanie powodu co może z nim być ja nie mam już siły gaźnik seryjny od
    Keeway F-act

  • 2. Data: 2013-11-10 10:20:35
    Temat: Re: Problem z Yamaha Jog
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-09 19:49, zawada134 pisze:
> [...]
    > wariator polini przeciw talerz też no i jak by inaczej TT Smile Prosił
    > bym o padanie powodu co może z nim być ja nie mam już siły gaźnik

    Tu masz odpowiedź:
    http://tinyurl.com/cfpx69z
    Jacek

  • 3. Data: 2013-11-10 21:22:26
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "zawada134" wrote...
> [...]
    > chwile to strasznie dymi sam robię mieszankę . Po pewnej chwili słychać
    > wystrzał z tłumika i nie chce już odpalić .

    Jeśli tak myślisz jak piszesz to nie tylko nigdy sam niczego nie naprawisz,
    ale też nie uzyskasz żadnej pomocy.
    Uspokój nerwy i napisz jeszcze raz, tylko tym razem zrozumiale i po polsku.

    --
    James