  • 1. Data: 2013-11-06 10:39:28
    Temat: Re: Honda X11
    Od: marekmax35 <marekmax35@_NOSPAM_wp.pl>

    g...@g...com napisal

    > "Motóra" polecam od strony technicznej, decyzję przemyśl faktycznie 5
    > razy ze względu na to, że to jest bezkompromisowa zabawka.

    > Pozdrawiam wszystkich, zwłaszcza ekspertów od "nieudanych
    > konstrukcji" ;-)

    Zgadzam się z przedmówcą, trzeba ten motocykl poznać by coś powiedzieć.
    Jeżdżę nim już ponad 4 sezony i jestem szczęśliwy :) Maszynka na pewno
    bezkompromisowa i nie wybacza szybkiego traktowania gazem.
    Od strony technicznej jest na pewno bezawaryjny, nie miałem żadnych
    problemów. Mówiąc szczerze tylko dbać o płyny i materiały eksploatacyjne i
    na pewno nie zawiedzie nigdy w trasie.