eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleH4 zamiast R2 › Re: H4 zamiast R2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Nov 2013 11:33:46 +0100
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: H4 zamiast R2
    References: <52820289$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5ue76$aii$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5ue76$aii$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5283558b$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-175-78-172.play-internet.pl
    X-Trace: 1384338828 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2294 31.175.78.172:3153
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1978
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663606
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
    > Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
    >> Witam
    >> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
    >> 55/60
    >> Motocykl to GN250.
    >> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    >> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    >> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
    >> wlasciwą strone...
    >> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
    >> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
    >>
    > Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
    > da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

    Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz
    nie są tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoś tracą swe
    właściwosci z upływem lat?


    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: