-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 13 Nov 2013 11:33:46 +0100
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: H4 zamiast R2
References: <52820289$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<l5ue76$aii$2@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l5ue76$aii$2@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5283558b$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-175-78-172.play-internet.pl
X-Trace: 1384338828 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2294 31.175.78.172:3153
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1978
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663606
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
> Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
>> Witam
>> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
>> 55/60
>> Motocykl to GN250.
>> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
>> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
>> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
>> wlasciwą strone...
>> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
>> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
>>
> Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
> da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz
nie są tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoś tracą swe
właściwosci z upływem lat?
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=