  • 1. Data: 2013-11-13 16:57:47
    Temat: Czy opłaca się kupić ?
    Od: przemek175222 <przemek17522@_NOSPAM_vp.pl>

    Mam do was pytanie czy opłaca się kupić cross loncin 125cc to mój pierwszy
    cross i mam pytanie czy warty jest zakupu :

    A OTO LINK

    http://otomoto.pl/loncin-inny-kros-125cc-mocny-duze-
    kola-hi-M3623719.html

  • 2. Data: 2013-11-13 18:20:48
    Temat: Re: Czy op?aca si? kupi? ?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 16:57, przemek175222 pisze:
    > Mam do was pytanie czy opłaca się kupić cross loncin
    Na pewno nie opłaca się.
    Opłacać się może kupno auta dla taksówkarza, albo siekiery dla drwala.
    Zakup motocykla dla własnej przyjemności na pewno nie jest opłacalny.
    Co do marki Loncin, to ja mam taka odśnieżarkę. Średnio jestem
    zadowolony. Niby ma 5 biegów, ale między 1 a 5 nie czuć różnicy, a
    wsteczny jest zdecydowanie za wolny. Brak mechanizmu różnicowego
    powoduje, że do skrętu trzeba trochę siły, no ale w końcu to nie
    motocykle, tylko odśnieżarka ;-)
    Jacek