  • 21. Data: 2016-09-14 13:13:19
    Temat: Re: Gwarancje na samochody osobowe
    Od: p...@g...com

    --Przebieg 350kkm.

    bez obrazy ale nie pisalem o zabytkach z gigantycznym przebiegiem tylko o autach
    flotowych gdzie 5 lat to nieprzekraczalna granica :-)

    P.

  • 22. Data: 2016-09-14 13:55:03
    Od: s...@g...com

    om>, s...@g...com

    > Przelicz na euro i daj znać czy zdrożała faktycznie :)

    Hehe. Ciekawa teoria :)
    Kiedyś miałem tak samo z fiestą.
    W jeden rok pzu wyceniło na 14kpln a w kolejnym na ponad 16kpln.
    Taki urok eurotaxu :)

  • 23. Data: 2016-09-14 13:56:57
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 14 września 2016 13:13:21 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Przebieg 350kkm.
    >
    > bez obrazy ale nie pisalem o zabytkach z gigantycznym przebiegiem tylko o autach
    flotowych gdzie 5 lat to nieprzekraczalna granica :-)

    > P.

    Ja sie nie obrażam. Ale jakimś cudem ten mój zabytek zachowuje się lepiej niż
    wspomniane przez Ciebie 5 letnie poflotowce :)

    I tak nawiasem, ten moj zabytek byl wlasnie flotowcem.
    Pojezdził 3 lata w katowickim bombardierze.
    I nadal jezdzi...

  • 24. Data: 2016-09-14 14:17:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    om>, s...@g...com

    > Hehe. Ciekawa teoria :)
    > Kiedyś miałem tak samo z fiestą.
    > W jeden rok pzu wyceniło na 14kpln

    Po szkodze, dzień po podpisaniu umowy, "wartość przed szkodą" wynosiłaby
    pewnie z 12kpln.

    > a w kolejnym na ponad 16kpln.

    A tu, pewnie z 10kpln.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2016-09-14 14:18:20
    Od: p...@g...com

    --Ja sie nie obrażam. Ale jakimś cudem ten mój zabytek zachowuje się lepiej niż
    wspomniane przez Ciebie 5 letnie poflotowce :)

    nie pisalem o stanie technicznym tylko jak rynek wycenia takie auta

    --I tak nawiasem, ten moj zabytek byl wlasnie flotowcem. Pojezdził 3 lata w
    katowickim bombardierze.
    I nadal jezdzi...

    ja mialem z jakiejs wypozyczalni (chyba Sixt), kolega z Orlenu i tez pewnie jezdza
    ... co nie zmienia faktu ze Ford pchajac tyle aut po flotach odstrasza klientow
    prywatnych na nowe auta

    P.

  • 26. Data: 2016-09-14 14:42:54
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    > Z drugiej strony może lepiej kupować co roku taki za 68tys, sprzedawać po
    > roku za 58tys?
    > Różnica to 833zł miesięcznie za które zawsze jeździsz nowym, maksymalnie
    > rocznym samochodem.

    To już lepiej brać taki fleet management dla os. fizycznych.
    Płacisz 1% wartości auta miesięcznie i nic Cię nie interesuje (opony,
    przeglądy, naprawy, ubezpieczenia - są po stronie fleet).
    Po 3 latach zamieniasz na nowy wóz.

  • 27. Data: 2016-09-14 15:41:43
    Od: s...@g...com

    om>, s...@g...com

    > Po szkodze, dzień po podpisaniu umowy, "wartość przed szkodą" wynosiłaby
    > pewnie z 12kpln.

    > A tu, pewnie z 10kpln.

    Niekoniecznie. Gdzieś mi sie obiło o oczy że w pzu do 9 miesięcy po podpisaniu umowy
    wartość jest taka jak na polisie.
    Ale nie wiem czy to tylko dla nowych czy dla każdych.

    Ale tak czy siak nawet pzu stara sie jak najtaniej objechać likwidacje szkoód...

  • 28. Data: 2016-09-14 15:44:09
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 14 września 2016 14:18:22 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Ja sie nie obrażam. Ale jakimś cudem ten mój zabytek zachowuje się lepiej niż
    wspomniane przez Ciebie 5 letnie poflotowce :)

    > nie pisalem o stanie technicznym tylko jak rynek wycenia takie auta

    Rynek jest gupi :)
    Ale nie cały bo sporo ludzi jednak umie rozpoznać co warto kupić. I te auta które są
    wiarygodne dosyć szybko znajdują nabywców.

    A rynku gupiego mi nie żal :)

    Możesz rozwinąć myśl?
    Nie widzę powiązania.

  • 29. Data: 2016-09-14 16:05:40
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Rynek jest gupi :)
    > Ale nie cały bo sporo ludzi jednak umie rozpoznać co warto kupić. I te auta które
    są wiarygodne dosyć szybko znajdują nabywców.

    Tydzień temu w czwartek był fajny ford mondeo.
    Pomyślałem w weekend zadzwonie.
    Już był sprzedany.
    Na forum forda facet 4 tygodnie sprzedawał forda focusa w TDCi z 2008 roku.
    I żalił sie że jak długo można sprzedawać.
    Auto było OK tylko cena trochę wysoka, ale poszło

  • 30. Data: 2016-09-14 17:15:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-09-2016 o 21:44, Bolko pisze:

    > Czyli auto nie traci na wartości przez ten rok,

    A co ma piernik do wiatraka?
    Mowa o gwarancji lub jej braku, a nie o wartości aut.

    To ze się włączasz w połowie wątku i czytasz w nim głównie głupoty nie
    na temat, nie oznacza, że nie można jednak napisać nic w temacie. ;-)

    ---
    Avast.