  • 1. Data: 2016-09-14 21:09:56
    Temat: kupie immo+ transponder 1H0953257BB
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    kupię jak w temacie komplet immo + transponder z kluczyka
    1H0953257BB
    do zabytka jakim jest golf 3 pasuje tez od innych wozideł z tego okresu

  • 2. Data: 2016-09-14 21:41:21
    Temat: Re: kupie immo+ transponder 1H0953257BB
    Od: masti <g...@t...hell>

    Szumek wrote:

    > Witam
    > kupie jak w temacie

    to fajnie, że nas informujesz
    nie zapomnij się pochwalić jak już kupisz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-09-15 08:21:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 21:09, Szumek pisze:
    > Witam
    > kupię jak w temacie komplet immo + transponder z kluczyka
    > 1H0953257BB
    > do zabytka jakim jest golf 3 pasuje tez od innych wozideł z tego okresu

    Weź mu zrób immo off.
    Kto to gówno będzie chciał kraść?

    Lewis

  • 4. Data: 2016-09-15 19:52:52
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Chciałem zrobić IMMO OFF ale w tym ECU chyba się nie da
    przynajmniej nie tak prosto
    a tak w ogóle to nie takie gówno ,
    tylko silnik zaadoptowany do busa ,
    drugi do agregatu tu w ogóle immo jest zbyteczne
    kto mi pomoże oferuje $$ na konto
    mam problem bo immo powoduje tylko niepotrzebne problemy
    a to pętelka nie czyta transpondera a to immo-ecu coś zakłóca i się nie
    łączą
    pozdrawiam