  • 11. Data: 2009-10-02 20:06:21
    Temat: Re: l
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Fri, 2 Oct 2009 22:02:15 +0200, JD wrote:

    > http://plfoto.com/1945904/zdjecie.html

    ?

    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 12. Data: 2009-10-02 20:19:39
    Temat: Re: Gratulacje
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-02 16:24:40 +0200, Les <s...@p...fm> said:

    > takie sobie.
    > To chyba lepsze: http://pejzaze.onet.pl/67053,gr,19,26,0,,galeria.htm

    I jest polski. Cudze chwalicie swego nie znacie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-10-02 20:56:28
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ciekawe kiedy zakpisz z jego nazwiska, specjalisto od tej jakże
    > wzniosłej metody przy argumentacji...
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/da8426be91fa46ee?

    nie no zaraz usłyszysz że brak Ci elementarnych podstawa kultury ;) a z
    karę otrzymasz pracę domową HDR w lotnictwie ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 14. Data: 2009-10-02 21:27:36
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisal w
    wiadomosci news:1cn5asj0ggd5$.1qmwr1ktq6ol0.dlg@40tude.net...

    > ?
    >
    > ;-)

    jak tam bedxiesz, to tez takie zrobisz :)

    JD

  • 15. Data: 2009-10-02 21:33:24
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Fri, 2 Oct 2009 23:27:36 +0200, JD wrote:

    > jak tam bedxiesz, to tez takie zrobisz :)

    Lepsze ;-)

    Żartuję ;-)

    Gratuluję Witkowi zwycięstwa. Do oceny zdjęcia, w tym konkretnym
    kontekście, nie jestem uprawniony.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 16. Data: 2009-10-03 07:08:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ciekawe kiedy zakpisz z jego nazwiska, specjalisto od tej jakże wzniosłej
    > metody przy argumentacji...
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/da8426be91fa46ee?

    Nie widze w tym watku zadnych kpin.
    Przypierdalasz sie dla zasady czy prostata od rana uwiera?

    XX YY czesto bredzi, ale Twoje czepianie sie go wcale ciekawsze nie jest.

    Pytam przez sympatie do Ciebie ;)

  • 17. Data: 2009-10-03 07:39:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    g/da8426be91fa46ee?

    > Nie widze w tym watku zadnych kpin.
    > Przypierdalasz sie dla zasady czy prostata od rana uwiera?

    Był wieczór.

    > XX YY czesto bredzi, ale Twoje czepianie sie go wcale ciekawsze nie jest.

    Wkurza mnie czepianie się nawet nie ksyw, ale nazwisk przed dorosłego
    (?) faceta. No i ta dwulicowość, w jednym wątku poobraża wszystkich to
    za chwilę zakłada drugi w którym komuś liże dupę.

    Ale masz rację, czepiam się.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-10-03 07:47:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    >>> http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/da8426be91fa46ee?
    > Był wieczór.

    Caly dzien trzymalo? ;)

    > Wkurza mnie czepianie się nawet nie ksyw, ale nazwisk przed dorosłego (?)
    > faceta.

    Mi tez sie to nie podoba, ale miejsce na zwrocenie uwagi bylo tam i wtedy.

    > No i ta dwulicowość, w jednym wątku poobraża wszystkich to za chwilę
    > zakłada drugi w którym komuś liże dupę.

    Wyciagajac zwloki z szafy wiele sie nie roznisz...

    > Ale masz rację, czepiam się.

    To przestan.

    Jesien idzie, usmiechnij sie :)

  • 19. Data: 2009-10-05 10:03:09
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze XX YY:
    > O fuj, to odrażający Olympus.

    eeee, to Canon 5D + Tamron 14/2.8

    pozdro :)
    Witek

  • 20. Data: 2009-10-05 10:07:13
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Dla autora zdjecia:
    > http://pejzaze.onet.pl/67053,gr,4,26,0,,galeria.html
    > XXX

    A dziekuje bardzo,
    czasem sie uda pstryknac cos, co sie komus przypadkiem spodoba ;)

    pozdrawiam
    Witek