  • 1. Data: 2009-10-02 06:56:34
    Temat: warsztaty dla każdego...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.swiatobrazu.pl/sprawdz_czy_dostalas_sie_n
    a_warsztaty_quotfoto_mamaquot.html

    "Dla pań, które wyraziły chęć wzięcia udziału w zajęciach, a których nie
    będzie na liście, przewidziano dodatkowy wykład z fotografii dziecięcej."

    "Autorski projekt Warszawskiej Szkoły Fotografii "Foto Mama" skierowany jest
    do młodych kobiet, które przebywając na urlopach macierzyńskich bądź
    wychowawczych chcą poznać tajniki fotografowania."

    buhuheuheue:))
    warsztaty fotograficzne to chyba całkiem niezły biznes... warsztaty dla mam,
    zaraz będą warsztaty dla tatusiów, potem warsztaty przed chrztem maleństwa,
    warsztaty przed urodzinami - jak fotografować imprezy rodzinne, jezeli masz
    psa- nauka, jak fotografowac psa..., warsztaty dla posiadaczy dziadków - jak
    fotografować starość....:)

  • 2. Data: 2009-10-02 07:07:55
    Temat: Re: warsztaty dla każdego...
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Kokos pisze:
    (...)
> [...]
    > zaraz będą warsztaty dla tatusiów, potem warsztaty przed chrztem maleństwa,

    Abstrahując od treści ogłoszenia (nie czytałem, nie wiem, nie znam się),
    to jest IMHO jednak bardzo dobra i (chyba) skuteczna metoda - trafienie
    w odpowiednią grupę docelową. Warsztaty nie dla "wszystkich", czyli "dla
    nikogo" w szczególności, ale dla określonej grupy (tzw. 'target'). A
    fotografujące mamy to dodatkowo takie niezagospodarowane poletko -
    zakochane w swoich bobasach, chcące uwiecznić każdą sekundę jego życia
    (o, jaki piękny pierwszy uśmiech, oooo pierwszy ząbek, oooo jaka śliczna
    kupka itd.), posiadające zasoby finansowe (zwłaszcza te z 'middle
    class'), a przynajmniej mające zasadniczy wpływ na wydatki domowe...
    Heh, gdybym miał rozkręcać biznes, byłaby to jedna z pierwszych grup
    docelowych, do których skierowałbym swoją reklamę/ofertę.
    pwz

  • 3. Data: 2009-10-02 07:12:27
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozkręcać biznes, byłaby to jedna z pierwszych grup docelowych, do których

    Ja widziałbym dobry biznes raczej w oferowaniu usługi robienia zdjęć
    studyjnych u klientki:)
    Jeździsz z lampami po domach i robisz studyjne fotki:) Każda mama chce mieć
    lepsze zdjecie swojego dziecka niż inna mama, oczywiscie wszystko na
    naszej-klasie:)
    Kiedyś była moda na chodzenie z dziećmi do fotografa (każdy ma chyba zdjecie
    w "kominiarce" albo ze swoją ulubioną zabawką:), a teraz mozna stworzyć mode
    przyjeżdżania fotografa do dzieci... można im robić zdjecia na tle ich
    nowego wielkiego pudełka klocków lego albo laptopa który synuś dostał na
    gwiazdke od tatusia:)

  • 4. Data: 2009-10-02 07:16:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Jeździsz z lampami po domach i robisz studyjne fotki:) Każda mama chce
    > mieć lepsze zdjecie swojego dziecka niż inna mama, oczywiscie wszystko

    Byc moze, tylko trzeba byc specjalnej konstrukcji psychicznej
    zeby wytrzymac kontakty z mamuskami.

    No i trzeba miec dobrego prawnika, zeby sie nie okazalo za 30 lat,
    ze ta panienka ktora pchala ci sie na obiektyw jednak sie rozmyslila ;)

  • 5. Data: 2009-10-02 17:49:07
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Kokos pisze:
> [...]
    > przyjeżdżania fotografa do dzieci... można im robić zdjecia na tle ich
    > nowego wielkiego pudełka klocków lego albo laptopa który synuś dostał na

    To co, zakładamy biznes? ~:-D
    pwz