  • 1. Data: 2009-10-02 08:30:58
    Temat: [NTG] pliki *.mov
    Od: "R09" <b...@g...com>

    Pytanie mam dotyczące C 500d.
    Jak wiadomo, w rozdzielczości full HD 1980x1080 jest tylko 20 fps.
    Alternatywnego firmware jeszcze nie ma o ile mi wiadomo.
    Czy można zmienić - wyedytować informacje zawarte w pliku, aby zawierał on
    informację, że ma być odtwarzany z szybkością
    np. 24, 25 czy też 30 fps? Chodzi mi o to, żeby nie było potrzeby
    konwersji - rendrowania tego pliku.
    Pozdrawiam

    R09

  • 2. Data: 2009-10-02 16:29:54
    Temat: Re: [NTG] pliki *.mov
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > informację, że ma być odtwarzany z szybkością
    > np. 24, 25 czy też 30 fps? Chodzi mi o to, żeby nie było potrzeby

    Dumpster chyba.
    https://connect.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MemberS
    ite.woa/wa/getSoftware?fileID=21883&source=x&code=y

    Szukaj też: metadata mov edit

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-10-02 19:30:12
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-02 18:29:54 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> said:

    > Dumpster chyba.
    > https://connect.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MemberS
    ite.woa/wa/getSoftware?fileID=21883&source=x&code=y

> [...]

    No i oczywiście QT, ale to za kasę. (Myślę o wersji Pro, nie player).
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam